KeyanZa Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 hey jeg har lastet ned demo til fm07, og skal kjøpe orginalen når den kommer.. det jeg lurer på er hvilken taktikk du bruker? som virker veldig bra da jeg er ikke noe fan av den vanlige 4-4-2 liker bedre 4-3-3 men den funker ikke så bra når jeg er en middels klubb på engesk 1 div. så noen som har noen bra tips? gjerne skriv hvem som har offansive løp osv f.eks 4-4-2 så springer begge kantene fram med den korteste pil lengden.
Bear^ Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Mitt eneste fotballspill er Worldcup til N64 (er vel ikke akkurat den mest ihugga fotballfans, for å si det slik, jeg heier på Ozonlaget ). Men taktikken min var klar i alle fall. Spring til tomlene knekker, sentre til ny spiller og spring litt til. Når du er nær mål, mokk av og håp på det beste
NoLimit_^ Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 min taktikk på fm2007 er 4-3-3. Midtbanespillerne står tett sammen på midtbanen. Høyt tempo, lite kreativitet, pasningsfokus gjennom midten. Funket som bare f... i 2005, 2006 og funker godt i demoen til 2007.
Husam Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Kan ikke svare på hva som er bra på FM07, men jeg hadde stor suksess med denne taktikken på FM06: ---------------------------------Spiss------------------------------ Venstre ving-------------------------------------------Høyre ving ---------------Sentral midtbane-------Sentral Midtbane-------- --------------------------Defensiv Midtbane---------------------- Venstre back----Forsvar sentra----Forsvar sentral----Høyre back ---------------------------------Keeper------------------------------- Både høyre- og venstre-ving med en kort pil opp, som betyr offensive løp Dette sikrer både et bra angrep og sterkt forsvar, men spissen bør helst være veldig god både på avslutninger, fart og headinger. Endret 15. oktober 2006 av Husam
mESA Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Som oftes slik taktikk jeg brukte (lik Husam sin) Men jeg velger ofte 2 spisser i steden for def midtbane, spørs hvem som er i form.
NorvegianDad Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 3-5-2,Står høyt med forsvaret og spiller på offside,aks,pace,tackling og hodestyrke er nøkkelordene her. veldig offensive vinger,en offensiv sentral de 2 andre litt def. Midtbanen bør være veldig pasningsikker og ha vertfall 1 god hodespiller sentraltmmye kreativitiet på midten. Spissene bør være kjappe,god på å ta imot ball og gode avsluttere. Er veldig lett å variere defensivt spill offensivt spill uten å bytte spillere,har du gode hodespillere på topp kan du og variere på oppspillingsmuligheter. Hadde veldig god sukses med Man U,slet ltt med dårligere lag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå