Scullyy Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Gothic 3 spørsmål 1 .Jeg har nettopp fått meg Gothic 3, og har et irriterende problem... Spillet crasher sånn ca en gang hvert 15 minutt. Noen andre som har dette problemet og vet hvordan jeg kan få fikset det? 2. Broren min og jeg deler spillet, og på grunn av crashene kunne vi trenger en no-cd crack eller noe lignende så vi slipper å løpe frem og tilbake hele tiden. Noen som kan hjelpe? Ellers er spillet veldig bra for de som lurte! Endret 15. oktober 2006 av Scullyy
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Når spillet crasher, er det slik at PC'en henger seg, eller ramler spillet ut til skrivebordet? Hva slags hardware har du i PC'en din? Er prosessoren overklokket? Cracks og slik har du forresten ikke lov til å spørre om her. Selv om at du har spillet originalt fra før av. Det står i regelverket. Endret 15. oktober 2006 av Hr. Jenssen
Scullyy Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Når spillet crasher, er det slik at PC'en henger seg, eller ramler spillet ut til skrivebordet? Hva slags hardware har du i PC'en din? Er prosessoren overklokket? Cracks og slik har du forresten ikke lov til å spørre om her. Selv om at du har spillet originalt fra før av. Det står i regelverket. 7072782[/snapback] Det er forskjellig, noen ganger går den bare rett ned til skrivebordet raskt, og noen ganger kommer det en feil melding. Jeg har 3.0 Pentium 4 dual core prosessor, 1.5 k ram, Radeon x300 grafikk kort. Men kompisen min har en mye bedre pc og han har akkurat samme problemer. Hvordan skjekker man at prosessoren er overklokket?
ErikBlodøks Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Visste ikke at Gothic 3 har kommet ut.. hvorfor har ikke de store sidene kommet med omtale av spillet enda? ettersom www.dagbladet.no har.. Vet noen om andre sider som har kommet med omtale av spillet?
Axefjord Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Har hørt at spillet sjekker om dvd-plata er i mens spillet kjører, med jevne intervall. Prøv å ha dvd-plata i en maskin mens en av dere spiller, så hvis spillet er stabilt er det det som er problemet.
PantZman Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Visste ikke at Gothic 3 har kommet ut.. hvorfor har ikke de store sidene kommet med omtale av spillet enda? ettersom www.dagbladet.no har.. Vet noen om andre sider som har kommet med omtale av spillet? 7074114[/snapback] Spillet hadde release på fredag, jeg og flere andre fikk det på onsdag.
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Visste ikke at Gothic 3 har kommet ut.. hvorfor har ikke de store sidene kommet med omtale av spillet enda? ettersom www.dagbladet.no har.. Vet noen om andre sider som har kommet med omtale av spillet? 7074114[/snapback] Spillet hadde release på fredag, jeg og flere andre fikk det på onsdag. 7074402[/snapback] Dessuten har ikke spillet kommet ut i USA enda. Spillet er tysk, og dermed går det raskere å gi det ut i Europa. I USA har spillet en annen utgiver, så der kommer ikke spillet ut før i November. Dessuten er ikke spillet så forventet, bortsett fra de mest garvede spillerne, som følger med på "alle" spill. EDIT: Gamer.no kommer vel etter hvert med sin omtale. Gamereactor har med en omtale i det nyeste bladet. Endret 15. oktober 2006 av Hr. Jenssen
Arnovos Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Noen av dere som har hatt spille ganske lenge, kan dere fortelle mæ kem dokker velgte å få respekt hos å son
frostbitten Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Noen av dere som har hatt spille ganske lenge, kan dere fortelle mæ kem dokker velgte å få respekt hos å son 7154243[/snapback] Nei. Ta et valg, og lev med det!
frostbitten Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du ikke er såpass selvstendig at du klarer å velge hvilken side du vil hjelpe, så er ikke Gothic III for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå