Gå til innhold

Søker jobb som webdesigner.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...det går alltid an å finne løsninger som gjør snekkern uten hender i stand til å arbeide :)

 

Du bør vel ha et minimum på 4.3-4.5 for å ha særlig sjanse til å komme inn på enkelte MK-skoler, men det varierer riktignok veldig. Selv kom jeg inn med et snitt på 4.13, men da leverte jeg og en attest på å ha vært i NRK. En som kom inn i vår klasse etter å ha vært en stund på venteliste hadde et snitt på 3.8 . Men dette er snakk om Melsom vgs, og er ikke så veldig mange som søker på MK-linjen der.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke så altfor mye om webdesign nei

Hvorfor skal du jobbe som webdesigner da?

7070456[/snapback]

 

Tja, fordi jeg liker å designe og lage websider kanskje? Hehe

7070476[/snapback]

Er en stor fordel å ha erfaring i hva man driver med FØR man søker jobb da.

 

Til SAS.

 

Jeg søker jobb som flyger, og ønsker å begynne å fly strekningen Bergen - Stavanger og jeg kan begynne neste uke. Jeg har aldri kjørt et fly før, men jeg lærer veldig fort.

 

[/ironi]

7070506[/snapback]

 

Hehe, takk for at du sier ifra hvilken rute du skal kjøre, for da kommer jeg ikke. :thumbup:

Selv om det bare var tull eller ikke.

Lenke til kommentar
Kan ikke dere hjelpe kroppen videre med hans ambisjoner i steden for å flame og komme med negative holdninger?

 

Dette er et forum for alle såvidt jeg vet..

7070544[/snapback]

 

Takk takk. By the way, det synes jeg også.

Ganske irriterende å bare lese meldinger som er i mot meg.

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar

Her finnes det både innlegg som bare er til for å hetse, men også en del hjelpsomme innlegg. Foreslår at du ser gjennom tråden igjen og leser disse.

 

I tillegg skader det ikke om du er mer ydmyk og ta til deg mer av det som er sagt, mye av det går nok kanskje lukt i hjerterota, men det meste er så altfor sant.

 

Så, har du ambisjoner om å engang lage nettsider for å tjene til smør på brødet, så bør du begynne å lese og legge fra deg slike holdninger som "koden har ingenting å si bare det ser OK ut til slutt". Mine 7 øre.

Lenke til kommentar
Vel, jeg er selv i opplæringsfasen hva gjelder html og css, noe jeg vel har vært i 1 år snart :whistle: Så du er ikke den eneste. Men du trenger nok å lære en del mer før du kan begynne å tenke på å tilby deg å jobbe som vevsidedesigner.

7070606[/snapback]

 

Hehe, jo da, men vil ikke lage flere sider som liksom har en annen eier enn meg selv, hehe. Fordi jeg er egentlig ganske enkelt tom for ideer om hva mine egne sider skal handle om :dontgetit::thumbdown::whistle:

Lenke til kommentar
Hva med å ta til kritikken og enten

 

a) vise en side du har laget (tenker ikke på den du allerede har lagt ut link til) som forteller om hva du kan

 

b) Sjekker de anbefalte sidene eller ser i Webdesignkategorien her på forumet etter mer hjelp til å lære

7070618[/snapback]

 

Tja, ingen dum idé det, men hvor er de anbefalte sidene og webdesignkategorien du prater om da?

Lenke til kommentar
Da får du heller spørre folk om tips til hva du bør lage :) Og ikke si at du ønsker deg en jobb, en jobb innebærer at man tjener penger og folk gir ikke penger bort for å kjøpe slike sider som du er i stand til å lage på nåværende tidspunkt frivillig.

7070634[/snapback]

 

Joa, da spør jeg deg da...

Hva slags side ville du hatt?

Lenke til kommentar
Kan ikke dere hjelpe kroppen videre med hans ambisjoner i steden for å flame og komme med negative holdninger?

 

Dette er et forum for alle såvidt jeg vet..

7070544[/snapback]

 

Takk takk. By the way, det synes jeg også.

Ganske irriterende å bare lese meldinger som er i mot meg.

7070595[/snapback]

 

Jepp!

 

Nå er du blant ulver og de beste her i huset så ta imot litt feedback du.. ;)

Det finns ingen snarvei utenom hard jobbing og læredom.

Lenke til kommentar
Kan ikke dere hjelpe kroppen videre med hans ambisjoner i steden for å flame og komme med negative holdninger?

 

Dette er et forum for alle såvidt jeg vet..

7070544[/snapback]

 

Takk takk. By the way, det synes jeg også.

Ganske irriterende å bare lese meldinger som er i mot meg.

7070595[/snapback]

 

Jepp!

 

Nå er du blant ulver og de beste her i huset så ta imot litt feedback du.. ;)

Det finns ingen snarvei utenom hard jobbing og læredom.

7070649[/snapback]

 

Tydeligvis ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...