Gå til innhold

Epostadresse- noen spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Da har jeg fått nok av gmail og tenker på å bytte tilbake til hotmail. Det jeg da kom til å tenke på var følgende: Hvor viktig er epostadressen egentlig?

Altså, har det mye å si om det er eks. "[email protected]" eller "[email protected]"?

Tar dere begge like serriøse utfra epostadressen?

Vil bare høre litt forskjellige meninger.

Takker for svar!

Endret av Søppelsveitt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er litt enig med lomz her, bruker kun hotmail for MSN messenger og når jeg registrerer meg på div. sider.

ser også mye mer seriøst ut om du bruker ditt eget navn istedet for bonaqua

Skrevet
er litt enig med lomz her, bruker kun hotmail for MSN messenger og når jeg registrerer meg på div. sider.

ser også mye mer seriøst ut om du bruker ditt eget navn istedet for bonaqua

7070027[/snapback]

Enig !

Skrevet

Enig i at adressen er viktig. Men den er jo ikke så viktig om det bare er til privat bruk enn om du bruker den i jobbsammenheng. Ser jeg feks en webshop med hotmail styrer jeg unna, men om jeg får en hotmail adresse av en dame på byen så er alt vel :)

Skrevet
Hei.

Da har jeg fått nok av gmail og tenker på å bytte tilbake til hotmail. Det jeg da kom til å tenke på var følgende: Hvor viktig er epostadressen egentlig?

Altså, har det mye å si om det er eks. "[email protected]" eller "[email protected]"?

Tar dere begge like serriøse utfra epostadressen?

Vil bare høre litt forskjellige meninger.

Takker for svar!

7069615[/snapback]

hvorfor bytte fra Gmail..når det du bytter til er Hotmail?

Skrevet
hvorfor bytte fra Gmail..når det du bytter til er Hotmail?

Fordi min Gmail er veldig treg uvisst av hvilken grunn, og fordi Hotmailen vises i msn messenger. Etter at jeg fikk gmail har jeg blitt altfor sløv til å lese/ sende epost.

Vet at det finnes trayprog. til Gmail, men det holder ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...