Gå til innhold

Fifa manager 07, FM 07 eller CM 07?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt å kjøpte ett av disse, men jeg vet ikke helt ennå.

ja, Hvilket av disse manager spillene er de beste?

Hvilket har størst og best database??

Mvh Aggression Aka VettZ

-Vennligst skriv hvorfor det ene spillet er bedre enn det andre.

dårlig eks: FM er BEST!!

skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Football Manager 2007 (som er det nye navnet på gamle CM-serien) fordi den bygger på en serie som alltid har vært best innenfor manager-spillene, spillet er dessuten det med desidert størst og mest nøyaktig database da de har årevis med erfaring på feltet og har speidere over hele verden som samler inn data. Det er også det spillet som har flest muligheter rent gameplay-messig.

Endret av BTK
Skrevet
ok..men det slippes faktisk FM 07 og CM 07 nå ved juletider...

7064617[/snapback]

CM er dritdårlig i forhold til hva det engang var.

Hør nå.

Eidos er utgiveren til CM, men Sports Interactive, som er utvikleren, dro/ble sparket fra Eidos etter CM 03-04.

Sports Interactive begynte da å lage FM, med Sega som utgiver. Så FM er fortsettelsen på CM 03-04, og dermed, FM er best.

FIFA Manager holder du deg unna, ettersom at det er enda verre enn CM, og CM er meget middelmådig.

Skrevet

Fifa manager, og FM 07 har litt forskjellig fokus..

FM 07 har fokuset sitt på dybde, detaljer og slikt, mens Fifa Manager satser mer på den "visuelle" delen av fotball-manager, med en solid 3D motor, og genrelt sett mer "spenning" i manager-delen også. Dette medfører noe mindre dybde og informasjon.

Jeg liker Fifa Manager, men for hardbarka manager fans, så er FM 07 uten tvil riktig valg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...