Gå til innhold

trenger en klan..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske gode skills etter og ha spilt i 1 år, og bare public?

 

oookey :dontgetit:

7060663[/snapback]

 

nei.. ikke bare public.. men har liksom ikke en klan nå som jeg kan spille pcw ol med.

men hvis du ikke er interessert så er det bare ikke å svare. :cool:

Endret av crimar
Lenke til kommentar

Bare sånn for å nevne det, når du søker bør du fylle ut en grundigere søknad med mer relevant og klar info om deg. Si hvor lenge du har spilt aktivt, og med aktivt regnes det som regel med PCW'er via mixing eller clan. Dette gir en bedre oversikt over hvordan du er. Nevn dine gode og dårlige sider. Tenk litt i en retning av en jobbsøknad, du selger deg selv.

 

Ta et eksempel. Ola Nordmann har spilt i fire år, men de fire årene har han brukt på public-spilling to timer i uka. En som har spilt i en clan i 1 år, og kanskje 10-20 timer i uka har mye bedre egenskaper enn Ola Nordmann. Og vil dermed egne seg bedre til en litt bedre clan. Selv om spilling i ett år kanskje ikke høres så imponerende ut, så vil det i dette tilfellet være bedre.

 

Det er også viktig å si litt om seg selv. Dette er for mange nesten viktigst. Det er ikke mange som gidder å sitte på VT og høre på en uinteressant og dum person time etter time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg er MEDLEM i clan -[HIL]- Som er en Norsk clan, om du vil være med må du ha Skype ( http://www.skype.no )..! :thumbup:

 

Steam Navn: MartinPalm Spør om mer info!

 

Hvorfor må jeg ha Skype? :hmm:

 

Jo, fordi når vi spiller clan kamper osv. Snakker vi sammen...! OPS. Ikke lov å si hvor andre er.. ! (Gohsting)

 

 

Min gamle clan er også helt topp ( -={NSA}=- ) (Jeg gikk kun ut av den sia vennen min starta denne! :tease: ): Der trenger du Skype også, Clan Leder Jørgen.

 

Spør meg om Jørgen sitt Steam Navn! :thumbup::thumbup:

 

Lykke til! :w00t::thumbup:

 

EDIT: Stavefeil!

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Hvorfor må jeg ha Skype? 

 

Jo, fordi når vi spiller clan kamper osv. Snakker vi sammen...! OPS. Ikke lov å si hvor andre er.. ! (Gohsting)

 

Kan jeg spørre hvorfor det ikke er lov å si hvor folk er når du spiller matcher?

Endret av dagan
Lenke til kommentar
veeeldig tynn søknad. tviler på at du får noe mer enn såkalt fjortiss klan med det der.

 

Jeg er MEDLEM i clan -[HIL]- Som er en Norsk clan, om du vil være med må du ha Skype ( http://www.skype.no )..!  :thumbup:

 

Steam Navn: MartinPalm      Spør om mer info!

 

Hvorfor må jeg ha Skype?  :hmm:

 

Jo, fordi når vi spiller clan kamper osv. Snakker vi sammen...! OPS. Ikke lov å si hvor andre er.. ! (Gohsting)

 

 

Min gamle clan er også helt topp ( -={NSA}=- ) (Jeg gikk kun ut av den sia vennen min starta denne!  :tease: ): Der trenger du Skype også, Clan Leder Jørgen.

 

Spør meg om Jørgen sitt Steam Navn!  :thumbup:  :thumbup:

 

Lykke til!  :w00t:  :thumbup:

 

EDIT: Stavefeil!

7076053[/snapback]

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Kan jeg spørre hvorfor det ikke er lov å si hvor folk er når du spiller matcher?

7076167[/snapback]

De spiller sikkert matcher på egenoppsatte servere hvor de ikke har satt på forcedspec :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Hvorfor må jeg ha Skype? 

 

Jo, fordi når vi spiller clan kamper osv. Snakker vi sammen...! OPS. Ikke lov å si hvor andre er.. ! (Gohsting)

 

Kan jeg spørre hvorfor det ikke er lov å si hvor folk er når du spiller matcher?

7076167[/snapback]

 

Det er fordi det er jo hele spillet at du skal ha 'skills' og derfor ikke sitte å campe når du veit de kommer..!

 

Reglene kommer på Hjemmesiden snart!

(Hjemmesia er ikke ferdig ennå! ;) )

Lenke til kommentar
veeeldig tynn søknad. tviler på at du får noe mer enn såkalt fjortiss klan med det der.

 

Jeg er MEDLEM i clan -[HIL]- Som er en Norsk clan, om du vil være med må du ha Skype ( http://www.skype.no )..!  :thumbup:

 

Steam Navn: MartinPalm      Spør om mer info!

 

Hvorfor må jeg ha Skype?  :hmm:

 

Jo, fordi når vi spiller clan kamper osv. Snakker vi sammen...! OPS. Ikke lov å si hvor andre er.. ! (Gohsting)

 

 

Min gamle clan er også helt topp ( -={NSA}=- ) (Jeg gikk kun ut av den sia vennen min starta denne!  :tease: ): Der trenger du Skype også, Clan Leder Jørgen.

 

Spør meg om Jørgen sitt Steam Navn!  :thumbup:  :thumbup:

 

Lykke til!  :w00t:  :thumbup:

 

EDIT: Stavefeil!

7076053[/snapback]

 

:)

7076199[/snapback]

 

Right on!

:)

Lenke til kommentar
veeeldig tynn søknad. tviler på at du får noe mer enn såkalt fjortiss klan med det der.

 

Jeg er MEDLEM i clan -[HIL]- Som er en Norsk clan, om du vil være med må du ha Skype ( http://www.skype.no )..!  :thumbup:

 

Steam Navn: MartinPalm      Spør om mer info!

 

Hvorfor må jeg ha Skype?  :hmm:

 

Jo, fordi når vi spiller clan kamper osv. Snakker vi sammen...! OPS. Ikke lov å si hvor andre er.. ! (Gohsting)

 

 

Min gamle clan er også helt topp ( -={NSA}=- ) (Jeg gikk kun ut av den sia vennen min starta denne!  :tease: ): Der trenger du Skype også, Clan Leder Jørgen.

 

Spør meg om Jørgen sitt Steam Navn!  :thumbup:  :thumbup:

 

Lykke til!  :w00t:  :thumbup:

 

EDIT: Stavefeil!

7076053[/snapback]

 

:)

7076199[/snapback]

Haha trakk litt på smilebåndet der. :!:

Lenke til kommentar
Hvorfor må jeg ha Skype? 

 

Jo, fordi når vi spiller clan kamper osv. Snakker vi sammen...! OPS. Ikke lov å si hvor andre er.. ! (Gohsting)

 

Kan jeg spørre hvorfor det ikke er lov å si hvor folk er når du spiller matcher?

7076167[/snapback]

 

Det er fordi det er jo hele spillet at du skal ha 'skills' og derfor ikke sitte å campe når du veit de kommer..!

 

Reglene kommer på Hjemmesiden snart!

(Hjemmesia er ikke ferdig ennå! ;) )

7083955[/snapback]

 

Altså. Etter du er død ser du ikke hvor andre er, med mindre dere spiller på mongo server. Du ser hvor de andre er i det øyeblikket du dør og i noen sek etter du er død. Du har da lov til å si hvor den som tok deg, evt andre du så mens og etter du døde oppholdt seg - og hvor det så ut som de gikk.

 

På større turneringer eller compoer er det strengere regler, der har du ikke lov til å avsløre pos til fienden etter du er død. Men i vanlig PCW så kan du si så mye du har mulighet til å si. Det handler om å vinne. Om camping er et middel for å vinne, so be it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...