Gå til innhold

Første patch til Gothic 3 allerede ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er helt klart noe spinnvilt galt med dette spillet, sitter på en overclocka E6600 og et GF7950GX2, 2GB Dominator ram, Physx kort og et X-Fi lydkort, 9.4k poeng i 3DMark06 lett, og her sitter jeg med 20 FPS i Gothic 3, tar jeg opp fakkel er det stopp for flere sekunder.

7068275[/snapback]

 

"bra" :ermm: å se at det ikke bare er meg. Selv om jeg sitter med en dårligere pc enn deg synes jeg at det går ganske mye dårligere enn forventet.

 

Jeg har et 256 MB ATI Radeon X800 Pro (hvilket er det dårligste kortet de støtter omtrent), og tenkte at det kanskje var verdt å bytte ut ATI-driverene med Omega-drivers isteden. For meg så hjalp dette faktisk en del på hastigheten, men det er seriøst noen problemer ute og går med dette spillet. Om jeg skrur anti-aliasing av, på 4x eller 16x spiller ingen rolle. Det skjer absolutt ingen endring i bildekvaliteten. Spiller hakker dessuten tilnærmet like mye om jeg kjører alt på low eller high. Faktisk så virker det bedre på noen høyere innstillinger enn low :hmm:

Endret av jonyb
Lenke til kommentar
Prøvd patch, nye drivere og lest på foruma til Gothic 3, der er det "smarteste" tipset å renske CPU kjøleren for støv... Om det er en loo-dot som sperrer min maskin fra å kjøre god FPS i Gothic 3, skal dere få maskina av meg.

7068361[/snapback]

 

 

haha. høres sprøtt ut.Si ifra om det funker da :)

Lenke til kommentar
Prøvd patch, nye drivere og lest på foruma til Gothic 3, der er det "smarteste" tipset å renske CPU kjøleren for støv... Om det er en loo-dot som sperrer min maskin fra å kjøre god FPS i Gothic 3, skal dere få maskina av meg.

7068361[/snapback]

 

LOL :!: Er det mulig? :dontgetit:

Ja, disse hybelkaninene ass... de legger seg med godt tak rundt cpu-en og

presset blir så stort at frameraten faller med ca. 75% :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Anti-kopibeskyttelsen var noe av det første jeg tenkte på. De hadde aldri i verden sluppet et spill i den tilstanden i utgangspunktet. Da de slapp den første gull-plata måtte det vært en kjempeoverraskelse for dem at spillet bugga så fælt.

Håper de slipper en patch som fjerner hele jævelskapen og følger Bethesda i framtidige versjoner av spillet...

Lenke til kommentar
Angående patch, noen andre som får opp den automatiske oppdaterings vinduet etter du har installert patchen også? trodde det hadde koommet 2 patcher men viste seg at var samme greia jeg hadde lasta ned.

7069362[/snapback]

 

Ja, får den opp hver gang jeg starter spillet.

7069375[/snapback]

 

Er bare å trykke på kryss på den greia der, så starter spillet rett opp. Trenger ikke å vente på at den skal finne noen patch. Likevel, litt teit at spillet informerer om en patch som du allerede har installert.

Lenke til kommentar
som nevnt tidligere, så er jeg overbevist om at sikkerhetsbeskyttelsen er noe av problemet.. Tages + X-Treme = unødvendig!

 

pga av denne får ikke jeg spillt i det hele tatt, har forhørt meg på det offisielle forumet.

 

Det skal være en liten fiks for å få til dette til å funke på Vista også, men hjelper lite når jeg sitter med et orginalt spill og ikke kan spille pga spillet tror jeg har en kopi :roll:

Lenke til kommentar
som nevnt tidligere, så er jeg overbevist om at sikkerhetsbeskyttelsen er noe av problemet.. Tages + X-Treme = unødvendig!

 

pga av denne får ikke jeg spillt i det hele tatt, har forhørt meg på det offisielle forumet.

 

Det skal være en liten fiks for å få til dette til å funke på Vista også, men hjelper lite når jeg sitter med et orginalt spill og ikke kan spille pga spillet tror jeg har en kopi :roll:

7070580[/snapback]

Jo, med den fiksen kan man man spille piratkopierte versjoner på Vista, da burde det iallefall funke med lovlig. Har forresten hørt noe om at den amerikanske versjonen(20. oktober), kommer med en annen kopibeskyttelse.
Lenke til kommentar
Prøvd patch, nye drivere og lest på foruma til Gothic 3, der er det "smarteste" tipset å renske CPU kjøleren for støv... Om det er en loo-dot som sperrer min maskin fra å kjøre god FPS i Gothic 3, skal dere få maskina av meg.

7068361[/snapback]

 

LOL :!: Er det mulig? :dontgetit:

Ja, disse hybelkaninene ass... de legger seg med godt tak rundt cpu-en og

presset blir så stort at frameraten faller med ca. 75% :tease:

7068410[/snapback]

 

Nei at støv og lo har skylden for dårlig FPS høres urimelig ut. Men støv og lo kan få maskinen til å gå varm og dermed fryse seg.

Lenke til kommentar
Om din PC er mye dårligere enn broren din sin, tror jeg egentlig du bør sette deg på broren din sin PC med en gang. Jeg har en litt kraftigere PC enn broren din, og det går langt ifra glatt. Jeg kjører på 1152xettellerannet oppløsning, med instillingene satt til "High" (altså høyest).

 

Jeg vet ikke hva patchen fikser, men jeg spilte ikke spillet før jeg patchet. Jeg har (etter å ha patchet) ikke opplevd en eneste betydelig bug. Bare noen knøttsmå bugs som ikke engang er nevnverdige (slik som at hodet til spilleren ikke kaster skygge).

7061936[/snapback]

 

 

High er ikke høyest...

 

Custom er d med alt på fullt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...