Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller at de som fylte året en eller annen gang i løpet av TG måtte samles en liten stund på scenen, for så å få en liten mikrofon hver, for så å synge bursdagsangen selv :p:innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Darn, :thumbdown: Gruer meg til å mekke hylle for 4 pers til TG, og gruer meg minst like mye til å presse den inn i bilen

Når er det seatinga starter btw

Endret av Glory_Man
Skrevet
Eller at de som fylte året en eller annen gang i løpet av TG måtte samles en liten stund på scenen, for så å få en liten mikrofon hver, for så å synge bursdagsangen selv :p:innocent:

7727753[/snapback]

Haha, den var jo helt klart best :p

Feite så morsomt det hadde vært, særlig hvis personen sang falskt som fan :p

Skrevet (endret)
Darn, :thumbdown:  Gruer meg til å mekke hylle for 4 pers til TG, og gruer meg minst like mye til å presse den inn i bilen

7728231[/snapback]

Ingen vet når seatinga starter ;).

Yay, nå har jeg og kameratgjengen min fått seg billetter og, det tok sin tid etter litt kluss med betaling, men det gikk i boks til slutt. Deilig <3.

Endret av quakie
Skrevet

Auch, bummer :p

Du kan jo forberede det før TG, da. Varer jo ikke hele påskeferien (ikke den ferien man har når en går på skola, i hvert fall).

Også kikke på det siste dagen i ferien? (:

Skrevet
Tror jeg dropper TG, jeg. Fah, har ikke penger, og ikke så veldig lyst heller.

7736001[/snapback]

Da går du glipp av noe stort :whistle: Og har hørt Marius E ville møte deg ;D :thumbup:

Skrevet
Darn, :thumbdown:  Gruer meg til å mekke hylle for 4 pers til TG, og gruer meg minst like mye til å presse den inn i bilen

7728231[/snapback]

du kan jo lage en sånn hylle man kan demontere da :hmm:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Tror jeg dropper TG, jeg. Fah, har ikke penger, og ikke så veldig lyst heller.

7736001[/snapback]

Vet ikke om jeg har så lyst heller, men har mindre lyst å dra på hytta. :/

Skrevet

Har det også litt sånn at jeg egentlig ikke har så lyst.

Men siden jeg skal dra med andre kompiser osv i år så håper jeg at det blir noe annet, kjenner også fler i år enn de 2 siste årene.

Også den linja man får, den er nesten bare verdt å dra på tg for :p

Skrevet
Har det også litt sånn at jeg egentlig ikke har så lyst.

Men siden jeg skal dra med andre kompiser osv i år så håper jeg at det blir noe annet, kjenner også fler i år enn de 2 siste årene.

Også den linja man får, den er nesten bare verdt å dra på tg for :p

7736621[/snapback]

ja linja lokalt ja men internett linja per person blir ikke så mye. laster man ned mye lokalt er er det verdt det

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...