Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gleder meg jeevelig til TG07 selv etter den "jævla" nedturen som skjedde forige gang... men men, håper det blir like bra/bedre i år!

8237003[/snapback]

Fortell! eller mener du bare turen til vikingskipet?

Hva pakker dere kabinettet og skjermen i?

Lurte på om jeg skulle ha kabinettet i orginal embalasjen jeg fikk med når jeg kjøpte det, og skjermen i en trillebag med klærene... :hmm:

8236147[/snapback]

Jeg pakker bare kabinettet i orginal embalasjen som det kom i, og det blir stort! heh, er cm stacker

Skjermen har jeg bare liggende oppå dyne i bilen elns

Skrevet (endret)

I dag har jeg satt inn en 160gb WD Caviar i maskina, men har litt trøbbel med å få formatert/lagd noen partisjon uten BSOD.

Fikser det i morra, da tar jeg hele Xpen på nytt. Ren, pen, og klar for TG. :)

Da er vi oppe i... 350gb. Greit nok for meg i allefall :D

EDIT:

Det blir vel satt opp en kjøp/salg-kanal på TG? Har et Zboard som skal bort, og skulle gjerne bytte det mot en HDD eller en rambrikke elns.

Endret av Marius E
Skrevet

Ah ja dette ser ut til å bli en interessant opplevelse. Min første gang på The Gathering.

Billetter, seating og transport er i hus. Det eneste problemet nå, er at ingen av butikkene i midt område har brett med brusbokser(<3). :hmm:

Btw; Noen som har greie på om hvordan det er med å ha campingvogn på parkeringsplassen? Hva er lov osv...?

Skrevet (endret)

Scotty: tror jeg har skrevet det i en anen tråd... orker ikke å skrive hele den historien på nytt... :ph34r:

(i suck @ quote)

Endret av Freak627
Skrevet

8237678[/snapback]

Før TG i fjor kjøpte jeg meg 500 GiB :p

Og nå har jeg 160 GiB som jeg må kjøre en low sector format.. Håper den kommer til live av det...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
gleder meg jeevelig til TG07 selv etter den "jævla" nedturen som skjedde forige gang... men men, håper det blir like bra/bedre i år!

8237003[/snapback]

:nei: Du kan ikke si A uten å si B.

Skrevet (endret)

Gutten hadde nedtur. På hva er usikkert, men det er vel strengt tatt ikke så viktig. Kjipe de skikkelige nedturene :p

Endret av empatiy
Skrevet

8237678[/snapback]

Før TG i fjor kjøpte jeg meg 500 GiB :p

Og nå har jeg 160 GiB som jeg må kjøre en low sector format.. Håper den kommer til live av det...

8238306[/snapback]

Jeg tar med meg 1,1TiB på TG. Skal nok sette inn minst 500GiB til mens jeg er der.

Skrevet
Mye koster HDDer på TG ca?

Billig eller dyrt?

8239701[/snapback]

Det samme omtrent. Det som gjør at det er nyttig å kjøpe disker der er at man får den rett i hånda med en gang.

Samt at Netshop får levert på dagen hvis man er på TG og bestiller i nettbutikken.

Skrevet (endret)

rart å tenke på, for 3 mnd siden så drev alle å stressa med biletter og stansport osv... nå er det bare 1 uke og 2 dager til tg begynner! er dere klar over hvor jævlig fort denne tiden faktisk har gått?!?

Endret av tigersager
Skrevet
rart å tenke på, for 3 mnd siden så drev alle å stressa med biletter og stansport osv... nå er det bare 1 og 2 dager til tg begynner! er dere kjar over hvor jævlig fort denne tiden faktisk har gått?!?

8241690[/snapback]

Jepp :p Sykt fort.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...