Gå til innhold

Crusader Strike for Paladins, Endelig!


Anbefalte innlegg

Endelig... da fikk vi det vi har venta på i snart 2 år, en instant strike.

Deilig.

 

Synes det var litt rart ingen har posta det her på forumet, men er vel ikke så mange som spiller paladins :)

 

Talent; 41 Point i Retribution

276 mana

 

instant cast          6 sec cooldown

 

Requires melee weapon

 

An instant strike that causes weapon damage plus 40% of your holy spell damage and refreshes all judgements on the target

 

:thumbup:

 

Regner med den fungerer slik:

La oss si du har 100 spellpower, så vil striken gjøre Weapondmg +40.

Da har man altså en Mortal Strike om man er så heldig og har 350 spelldmg :)

Absolutt ikke ille.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig... da fikk vi det vi har venta på i snart 2 år, en instant strike.

Deilig.

 

Synes det var litt rart ingen har posta det her på forumet, men er vel ikke så mange som spiller paladins :)

 

Talent; 41 Point i Retribution

276 mana

 

instant cast          6 sec cooldown

 

Requires melee weapon

 

An instant strike that causes weapon damage plus 40% of your holy spell damage and refreshes all judgements on the target

 

:thumbup:

7059594[/snapback]

 

 

endelig kan paladin gjøre litt dmg.. blir sikkert nerfa i første patch etter BC relaease :tease:

Lenke til kommentar
Endelig... da fikk vi det vi har venta på i snart 2 år, en instant strike.

Deilig.

 

Synes det var litt rart ingen har posta det her på forumet, men er vel ikke så mange som spiller paladins :)

 

Talent; 41 Point i Retribution

276 mana

 

instant cast          6 sec cooldown

 

Requires melee weapon

 

An instant strike that causes weapon damage plus 40% of your holy spell damage and refreshes all judgements on the target

 

:thumbup:

7059594[/snapback]

 

Postet i BC Pvp rewards og Småprat tror jeg :p

 

Uansett, ELSKER blizz akkurat nå :dribble:

 

Ser for meg med vanlig blizz style at det som Darkey sier skjer.

 

Men ser for meg palas som potensielle dmg dealere i TBC nå.

Lenke til kommentar
Postet i BC Pvp rewards og Småprat tror jeg :p

 

Uansett, ELSKER blizz akkurat nå  :dribble:

 

Ser for meg med vanlig blizz style at det som Darkey sier skjer.

 

Men ser for meg palas som potensielle dmg dealere i TBC nå.

7059609[/snapback]

 

 

 

hahaha, ligg unna kaffen litt nå Per-Stian, potensiell dmg dealer.. det er å ta et hav over hode... de er support med litt dmg , nothing change :D istedet for at de nå bubler så gjør de 1 instant spell på deg SÅ bubler de og stikker :D

Lenke til kommentar
Postet i BC Pvp rewards og Småprat tror jeg :p

 

Uansett, ELSKER blizz akkurat nå  :dribble:

 

Ser for meg med vanlig blizz style at det som Darkey sier skjer.

 

Men ser for meg palas som potensielle dmg dealere i TBC nå.

7059609[/snapback]

 

 

 

hahaha, ligg unna kaffen litt nå Per-Stian, potensiell dmg dealer.. det er å ta et hav over hode... de er support med litt dmg , nothing change :D istedet for at de nå bubler så gjør de 1 instant spell på deg SÅ bubler de og stikker :D

7059620[/snapback]

 

Du spillte iaff. ikke Open Beta der pala var Mr.Imbaness? (med Holy Strike)

 

Nå plukker jeg alle 2handerene jeg kommer over.. :)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
hahaha, ligg unna kaffen litt nå Per-Stian, potensiell dmg dealer.. det er å ta et hav over hode... de er support med litt dmg , nothing change :D istedet for at de nå bubler så gjør de 1 instant spell på deg SÅ bubler de og stikker :D

 

hahahaha!

 

 

Jeg er ikke paladin, men dette så jo veldig bra ut!

 

Grats Paladins! ^^

Lenke til kommentar
Synes det er akkurat passe jeg.. Gjør oss aldeles ikke til noen imba dmgdealer i instanser, men er nok til å gjøre oss fornøyd når vi PvP'er eller Grinder.

 

Siden vi har null threatreductionskills, så vil paladins aldri være noe godt alternativ for dps, samme hvor mye dmg de gir oss :)

7059642[/snapback]

 

Ikke warlocks heller. Dessuten har vi salv :)

Lenke til kommentar

faaen og. pallanks, palladamagoorz! Hvor skal vi stakkars warriors gå og tisse nå da? haha.

 

apollox, kødder du? palladins har jo det mest effektive treat reduction systemet ever. palladamagorz sin rekkefølge:

 

1. DPS, bang bang bang

2. litt aggro, sinte tingen snur seg litt, ok, opp til MT plassen sammen med MT

3. heal seg selv litt, fortsett å dpszor

4. bobble! pew pew, null aggro.

5. repeat.

 

 

og i BGs?

 

1. pew pew dmg på warrior

2. pew pew heal på selv med imba + holy spell dmg/heal

3. pew pew på warrior etc

Lenke til kommentar

ooooog der! beviste Deadbeat hvor lite han egentlig kan om palladin klassen, på tross av at bestekompisen er naxxløpende palla -.-

 

*goes to study*

 

uansett: pallas har minst like mye dmg reduction abilities som warriors, og like me armor (evnt mer?) så dps pallas, dukker nok opp de og, om de gjør nook skade seff. ellers så kan de jo være en slags hybrid sak.... hmmm, hybride builds, noe så abstrakt.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
tror nok Blizzard kommer til å legge til slik at paladins får andre oppgaver, hvorfor ellers skulle de gitt oss et talent tree fult av bra tanke abilitys ?

7060325[/snapback]

 

kanskje dere får lov til og tanke litt men derer er ikke ment til og tanke? det overlater jeg til Druider og Warriors

Lenke til kommentar
druider vil nesten garantert ikke bli puttet til mye tanking, etter hva jeg ser nå så betyr det mindre raid spots for druids og da vil man gjerne bruke de druidene til å heale. Og paladins trengs der for buffs, og det heter vel ikke tanking, er mer Off tanking.

 

joda sant det. Druids og palas kan nok brukes mer til OT'ing, selv om warriors gjør det bedre som OT's uansett. På den annen side eier en dps warrior både druid og pala på dps, så da kan kanskje dem klassene få offtanke enkelte mobs, mens dps warrioren kan kjøre på med dmg:) MT er jo uansett alltid en warrior.

Lenke til kommentar

Paladins er ikke der for og gjøre masse skade uansett, det er derfor som Alliance får shamans.

 

Jeg tror paladins vil heale mest selv i TBC også. Men ha med seg noe "tanking gear" når det evt trengs. Warriors kommer nok til og tanke det meste selv senere også. Vår taunt i TBC fungere jo ikke på samme måte som en warriors taunt. Vi kan bara overføre aggro fra en annen og til oss selve. Derfor redder vi andre mere en tanker selv antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...