Gå til innhold

Fredag 13 i dag


AlleDager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 time overtid på jobb, og bussen var 15min forsinket, kjempe kjekt!

Men nå er det helg og da er alt bra, fikk over alle PCene på jobben til ny server og domene i dag også, helt uten problemer, alle programmer fungerer som de skal. :D

 

Så jeg klager ikke over at ulykken kom i form av forsinket buss, men dagen er jo ikke helt over enda :ph34r:

Lenke til kommentar
Fritt vilt er en skrekkfilm.. I samme kategori som Villmark var, hvis du har sett den. Handler om en gjeng ungdommer som reiser på ski/snowboard tur opp i fjellet. En av de brekker beinet og de må lete etter hjelp. Finner til slutt et nedlagt hotell som de tror er tomt. Eller er det egentlig tomt?  :dontgetit:

7058934[/snapback]

 

Det som var litt morsomt var at regissøren innrømmet å ha "lånt" litt fra Ondskapens Hotell (eller The Shining, som filmen egentlig heter). Så at den fikk litt lunkne kritikker fra norsk presse også, men det er jo forståelig. Filmen har jo verken et politisk budskap eller handler om Ibsens siste leve år, så da kan den jo umulig være bra!

7058966[/snapback]

 

Har regisøren lånt noe fra The Shining bør den være bra, ellers blir jeg forbannet på regisøren.

Lenke til kommentar

Det er vel hovedsaklig bare at de finner et hotell. Tviler på en av dem blir besatt på å drepe de andre. Eller kanskje det er det som skjer?

 

De beste scenene i The Shining er jo når Johnny går inn i rom som forvandles til en bar for 20 år siden og blir anmodet av bartenderen om å drepe. Han snakker med bartenderen som om det var det mest naturlige i verden.

 

I Shining er det mere fokus på en persons komplette galskap, mens Fritt Villt er vel mere sånn "skummel morder som tar livet av pene ungdommer"-greie. Får vel ikke sympati med drapsmannen eller liker ham på samme måte som man digger Jack Nicholson.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...