panbanan Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Igår fikk jeg en melding når jeg startet firefox.. fikk ikke helt med meg hva det sto, men klarte selvfølgelig å klikke et av de to valgene som var der. Etter denne hendelsen ble plutselig alle favorittene mine fullstendig borte. En annen new artig feature er at alle internett sider spretter opp og ned, akkurat som om noen skulle scrollet med musehjulet opp og ned fort. Dvs at Firefoxen min er ganske ubrukelig for øyeblikket. Jeg har prøvd å reinstallere, men ingen forandring med "scrollingen". Har akkurat installert den nye IE, men klarer ikke å få importert de gamle favorittene mine (html fil fra Firefox), så jeg føler at IE er ganske ubrukelig nå. Hva i huleste er det som har skjedd med Firefoxen min? Siden backup favoritt filen min ikke akkurat er oppdatert, så lurer jeg på om det er mulig å finne favorittene mine som har bitt borte?
P0nduz Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Prøv systemgjenoppretnign kan jo hende det fikser noe. Aner egentlig ikke men verdt et firsøk
MrLee Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 sikker på at fila ikk fremdeles ligger i c:\documents and settings\dinbruker\application data\mozilla\firefox\dinfirefoxbrukernavne\ som bookmark.html ?(eller noe slikt)
Pey'J Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Mulig at Firefox har kræsjet og gitt deg ny profil. Prøv å bytt tilbake ved å skrive i Kjør-boksen (Windowstasten + R): firefox -p
panbanan Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 takker for raske svar.. mr. lee... du er genial! jeg fant bookmarks filen.. skal prøve å slette alle spor av firefox for så å legge det inn på nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå