Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurte på om desse modifiserte biosene til jon-t, går an å bruke til 24/7 bruk.

Om det er forsvarlig, og ikkje vil "drepe" kortet etter ein kort periode.

7702202[/snapback]

Så lenge du ikke har artifacts fuker det fint..

Skrevet (endret)

Ikkje noko problem å bruke dei til 24/7, det vil vere ein liten økning i tempratur idle, men det er god kjøler på kortet og den endringen skal ikkje vere stor. Så helt trygt å bruke 24/7 :yes:

Endret av jon-t
Skrevet

Er sabla glad jeg sendte tilbake 7950GT på angrefristen for GTO.

Jeg fikk like mye score i 3dmark med 7950GTstock og med 2,8ghz som jeg fikk med GTO og CPU stock. Og med tanke på at GTO er/var billigere enn 7950GT, så er det jo et kupp.

Skrevet
Er sabla glad jeg sendte tilbake 7950GT på angrefristen for GTO.

Jeg fikk like mye score i 3dmark med 7950GTstock og med 2,8ghz som jeg fikk med GTO og CPU stock. Og med tanke på at GTO er/var billigere enn 7950GT, så er det jo et kupp.

7712248[/snapback]

Jeg gjorde det samme, og har ikke angrett ett sekund :thumbup:

Skrevet

Fikk en ny pc fra dell i dag, denne hadde blant annet en E6600 og Geforce 7950GX2, men når jeg kjørte 3dmark(05) på denne maskinen fikk jeg "bare" litt over 13000 poeng. Til sammenlikning har jeg fått over 12000 med GTO og [email protected]

Er ytelsesforskjellen på disse kortene faktisk så liten, eller var det en alt for lav score med GX2?

Skrevet

Det hørtes ut som meget lav score. Med klokking på cpu og skjermkort er jo 20k oppnåelig.

Hva får du i 06? burde være rundt 10k.

Prøv med nye drivere osv...

Skrevet
Det hørtes ut som meget lav score. Med klokking på cpu og skjermkort er jo 20k oppnåelig.

7716198[/snapback]

Jepp. jeg får se litt på det når jeg kommer hjem. Jeg hadde forventet en score på hvertfall 15000 i 05. Godt mulig at nye drivere hjelper en del.. :hmm:

Skrevet

legger du den til, så kommer nok jeg til å semme på den, om jeg kan stemme da.

Denne tråden har hjulpet meg utroligt mye skal jeg si.

Hadde det ikke vert for denne tråden så hadde jeg suttet med et bråkete 7950GT og 300 kr mindre. :thumbup:

Skrevet

7716198[/snapback]

Jepp. jeg får se litt på det når jeg kommer hjem. Jeg hadde forventet en score på hvertfall 15000 i 05. Godt mulig at nye drivere hjelper en del.. :hmm:

7717627[/snapback]

Er det SLi du har? Da burde du kome deg til 17-18000. Jeg fikk over 16K med min Opteron.

Skrevet

7716198[/snapback]

7717627[/snapback]

Er det SLi du har? Da burde du kome deg til 17-18000. Jeg fikk over 16K med min Opteron.

7731094[/snapback]

Nei, det er ikke Sli, men det er jo på en måte 2 kort fordet..

Skrevet
Å ja, det er den 7950GX2 tingen du mener, jeg trodde du snakker om GTO kort som du har i signaturen.

7733038[/snapback]

Hehe, beklager at jeg var litt OT men i første posten sammeliknet jeg dette kortet opp mot GTO-kortet mitt, men så gled det litt ytterligere ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...