Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

bytta kjøle pasta på min msi gto, og får den nå oppi 725/860, uten noe problem.

 

kortet kommer med masse artifacts kun når jeg flasher til GTX bios

7117299[/snapback]

 

Byttet du til Artic Silver 5? -og fjernet padsene på minnet og erstattet disse??

 

-Så du får artefacts med GTX BIOS? hvilken brukte du? -den jeg linket til? -på det nettstedet jeg linket til finnes det flere MSI GTX BIOSer å velge mellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bjornh: Den CPU-scoren i 06 rimer ikke i det hele tatt? Hvorfor får du flere poeng enn min X2 3800+ på 3000MHz?... Og så til de grader mange poeng fler også?

 

*EDIT* Bare for å ha det sagt, jeg betviler den ikke, for all del - Det ligger flere på futuremark med samme og høyere også, men jeg klarer ikke helt å se for meg hvorfor du skal få 200 poeng mer enn meg på 300MHz mindre selv ved tweaket OS og RAM @ 2-2-2-5

7116335[/snapback]

Vel. Inne i HK BIOS er det muligheter for å leke litt. Og det kan som sagt føre veldig galt av sted. Hehe.

7117089[/snapback]

 

Jeg er fullstendig klar over det, riktignok er det år og dagen siden jeg sist lekte med X2'n min, men likevel.

 

Få deg en Core2Duo, så skal jeg knuse deg herfra til månen ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp fått det andre GTO kortet her :) Kjører nå på det nye, skal se hav den kan i forhold til den andre. Begge kortene har samme BIOS versjon, som slutter på .09. Det er en del små forskjeller på eskene, litt flere bilder på det nye, annerledes nVidia logo, ikke noe stort. Det største forskjellen mellom kortene er vel at den første var laget i China, og det nye jeg har fått nå er laget i Taiwan. Legger ved bildet av begge kortene (crapy kamera), det nye GTO til høyre. Skal klokke og teste etter at jeg har spist, men Rivatuner klarte å klokke den maks 710/839.

post-58106-1161430403_thumb.jpg

Lenke til kommentar
bjornh: Den CPU-scoren i 06 rimer ikke i det hele tatt? Hvorfor får du flere poeng enn min X2 3800+ på 3000MHz?... Og så til de grader mange poeng fler også?

 

*EDIT* Bare for å ha det sagt, jeg betviler den ikke, for all del - Det ligger flere på futuremark med samme og høyere også, men jeg klarer ikke helt å se for meg hvorfor du skal få 200 poeng mer enn meg på 300MHz mindre selv ved tweaket OS og RAM @ 2-2-2-5

7116335[/snapback]

Vel. Inne i HK BIOS er det muligheter for å leke litt. Og det kan som sagt føre veldig galt av sted. Hehe.

7117089[/snapback]

 

Jeg er fullstendig klar over det, riktignok er det år og dagen siden jeg sist lekte med X2'n min, men likevel.

 

Få deg en Core2Duo, så skal jeg knuse deg herfra til månen ;)

7117554[/snapback]

Jeg kan nesten garantere at det klarer du ikke, om jeg skulle finne på å gå over på Core 2 Duo. Da kjøper jeg garantert det villeste OC kortet som kan oppdrives... I am a Quick learner :cool:

 

Gjør jeg det, så bygger jeg et statement system, som sist...men DFI Lanparty Nf4 SLI DR er ikke det hotteste lengre, hehe.

Lenke til kommentar
bjornh: Den CPU-scoren i 06 rimer ikke i det hele tatt? Hvorfor får du flere poeng enn min X2 3800+ på 3000MHz?... Og så til de grader mange poeng fler også?

 

*EDIT* Bare for å ha det sagt, jeg betviler den ikke, for all del - Det ligger flere på futuremark med samme og høyere også, men jeg klarer ikke helt å se for meg hvorfor du skal få 200 poeng mer enn meg på 300MHz mindre selv ved tweaket OS og RAM @ 2-2-2-5

7116335[/snapback]

Vel. Inne i HK BIOS er det muligheter for å leke litt. Og det kan som sagt føre veldig galt av sted. Hehe.

7117089[/snapback]

 

Jeg er fullstendig klar over det, riktignok er det år og dagen siden jeg sist lekte med X2'n min, men likevel.

 

Få deg en Core2Duo, så skal jeg knuse deg herfra til månen ;)

7117554[/snapback]

Jeg kan nesten garantere at det klarer du ikke, om jeg skulle finne på å gå over på Core 2 Duo. Da kjøper jeg garantert det villeste OC kortet som kan oppdrives... I am a Quick learner :cool:

 

Gjør jeg det, så bygger jeg et statement system, som sist...men DFI Lanparty Nf4 SLI DR er ikke det hotteste lengre, hehe.

7118353[/snapback]

 

Vi får se vi får se :)

9-sek SPi 1M er rett rundt hjørnet for min del iallefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...