Gå til innhold

Tjene 7000,- hver dag på nettet - er det Bullshit?


Anbefalte innlegg

Må si at noen folk skriver veldig overbevisende om mulighetene for å tjene penger på nett. Nå snakker jeg ikke om dumme nordmenn som bedriver nettverksmarkedsføring, strategiene jeg bruker er heller mer "underground" i Norge, selv om de er svært utbredt i USA.

 

Det finnes et hundretalls sider der som garanterer $1000 dollar fortjeneste hver eneste dag :dribble: og alt man trenger er tilgang til internett - man kan komme fra hvilket som helst land.

 

For eksempel har jeg funnet en del gode strategier på |sensurert URL| og det er derifra jeg har hentet mye av inspirasjonen.

 

Jeg har kun sett et par seriøse bedrifter her i Norge ta i bruk metodene som jeg bruker, noe som forteller meg at dette har nordmenn lite kunnskap om, siden det er snakk om helt legitime metoder som ingen ville hatt betenkeligheter med å ta i bruk dersom de bare visste hvor effektive disse metodene var.

 

Lurer på om det er andre her som tjener "easy money", og da IKKE i form av pokerspilling eller webutvikling, men i form av simple strategier ved hjelp av google adwords og google adsense, miva, mf av andres produkter osv?

 

Jeg vet at disse metodene fungerer rimelig bra, og tror faktisk det er mulig å tjene 7000 kroner dagen og vel så det, dersom man tar tiden til hjelp. Men at man kan tjene like mye som en alminnelig jobb på slik smart markedsføring ser jeg er fullt mulig, og tatt i betraktning at dette er inntekter som "ruller inn" med bare 1-2 timer arbeid i måneden ser jeg er fullt mulig.

 

Min strategi er selvfølgelig hemmelig, siden jeg har min egen tolkning av materialet som jeg har hentet fra |sensurert|, men kan si så mye som at det jeg startet med var at jeg tjente noe lommerusk som jeg investerte i markedsføring på ulike mfnettverk som google adsense etc, så tjente jeg litt mer, og reinvesterte på nytt. Hver gang oppnår jeg mer og mer, selv om det er lite fra gang til gang.

 

Jeg er overbevist om at det er fullt mulig å tjene 7000+ norske kroner per dag (inkl lørdag og søndag) dersom man går inn for det. I reklamene står det som regel at man trenger kun 1-2 timer arbeid i uka, mens realiteten er at man trenger opptil flere uker for å lære seg hvordan man bruker strategiene, først når man har forstått dette kan man begynne å tjene penger uten å løfte en finger, bokstavelig talt.

 

Jeg har fått en del tips fra bl.a ACW, The Butterfly Manuscript, Rich Jerk, Multiple Streams of Income, m.fl. men det var erfaringene jeg fikk i etterkant av å ha lest disse som var av mest betydning.

 

Noen andre som skønner hva jeg snakker om her, og i såfall hvilke erfaringer har dere, og hvilke kilder har dere blitt inspirert av? Hvilke erfaringer har dere i såfall med MDS?

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Garantert bare tull.

 

Husker jeg var medlem på en eller annen side her i norge hvor man la ut en banner på en side, og hver gang noen trykka på den skulle man få en krone.. Så ble det tilslutt 500 klikk ca.. Når jeg liksom skulle få penga så ble bare accounten sletta, jeg sendte mail støtt og stadig og fikk aldri svar.

 

Dette er riktignok 4 år siden nå, men uansett

Lenke til kommentar

Fristende, men nei takk. Hvis det er så enkelt, hvorfor donerer de ikke penger til folk heller? :innocent:

 

Husker jeg var medlem på en eller annen side her i norge hvor man la ut en banner på en side, og hver gang noen trykka på den skulle man få en krone.. Så ble det tilslutt 500 klikk ca.. Når jeg liksom skulle få penga så ble bare accounten sletta, jeg sendte mail støtt og stadig og fikk aldri svar.

 

Dette er riktignok 4 år siden nå, men uansett

7057944[/snapback]

Hehe, jeg er med på noe lignende. Får mail med en link i som man trykker på og tjener 50 øre. Man tjener 1 kr pr vervede medlem. Da jeg nærmet meg grensen for når det kunne bli utbetalt (200kr), så ble grensen hevet (til 300kr). Nå har jeg snart vært medlem i 4,5 år og venter på mine 22 siste mailer før jeg stikker av med mine opptjente 300 kr :p

Lenke til kommentar
Fristende, men nei takk. Hvis det er så enkelt, hvorfor donerer de ikke penger til folk heller? :innocent:

 

Husker jeg var medlem på en eller annen side her i norge hvor man la ut en banner på en side, og hver gang noen trykka på den skulle man få en krone.. Så ble det tilslutt 500 klikk ca.. Når jeg liksom skulle få penga så ble bare accounten sletta, jeg sendte mail støtt og stadig og fikk aldri svar.

 

Dette er riktignok 4 år siden nå, men uansett

7057944[/snapback]

Hehe, jeg er med på noe lignende. Får mail med en link i som man trykker på og tjener 50 øre. Man tjener 1 kr pr vervede medlem. Da jeg nærmet meg grensen for når det kunne bli utbetalt (200kr), så ble grensen hevet (til 300kr). Nå har jeg snart vært medlem i 4,5 år og venter på mine 22 siste mailer før jeg stikker av med mine opptjente 300 kr :p

7058320[/snapback]

 

hvor er dette hen da :p ?

Lenke til kommentar

Nei, jeg markedsfører ingen her, kunne nevnt en hvilken som helst nettside om dette temaet, men har pr i dag ikke funnet noen som er like troverdig som |sensurert|.

 

Siden forrige innlegg har jeg investert noen kroner, blant annet i et optimaliseringsverktøy som ikke var helt billig. Og ikke minst har jeg investert mye tid i å finne ut hvordan man kan tjene penger på nett.

 

Men siden jeg i motsetning til de fleste her inne er villig til å forske på dette temaet (om man kan tjene penger på nett relativt enkelt og uten særlig med startkapital) så har det nå vist seg å gi resultater.

 

Må bare først si til dere som trekker inn world games, mlm og tilsvarende her - det jeg driver med er seriøse forretninger på nett, ikke noe lotteri eller annet tull. Selfølgelig er det også mulig å bli rik på World Games, men da bør du være veldig tidlig ute, eller helst en av grunderne, så jeg antar at 99,999% av medlemmene vil aldri tjene penger på slikt tull.

 

Tilbake til saken: Er det mulig å tjene penger på nett uten særlig med anstrengelse, og med minimalt med startkapital? Det begynner jeg nå å tro mer og mer på, ettersom inntektene øker fra uke til uke, selv om investeringene mine er det samme.

 

Foreløpig tjener jeg bare i underkant av 10.000 i måneden, og mindre enn hva man kan forvente i en vanlig jobb. Men inntjeningen blir mer og mer automatisk over tid, og det er bare å repetere prosedyrene for at inntektene skal vokse. Om ikke annet har jeg funnet et verdig alternativ til å starte en norsk nettbutikk, selv om det ennå kan gå noen måneder/år før man blir rik av dette. Skal holde dere oppdatert :-)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Kan legge til at jeg holder meg unna to typer produkter, bruker igjen |sensurert| som eksempel:

 

"Investment opportunities" fordi de krever større investeringer for å være profitabel, det er noe jeg ikke er villig til å gjøre akkurat nå.

 

"Paid Surveys" fordi det krever arbeid, og da er hele poenget mitt borte (dessuten vil jeg heller ha en utfordrende og godt betalt jobb, og jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å svare på spørreundersøkelser dagen lang, selv om man får greit betalt for det) - alt i "Easy money" er for folk som kjeder seg uten utdannelse spør du meg..

 

Når det er sagt så stiller jeg meg positiv til flere av produktene der inne, spesiellt de jeg allerede har nevnt i innledende tråd. Dersom flere av dere har kjøpt noen av produktene herfra er jeg villig til å diskutere hvordan man best kan anvende disse strategiene, men da må jeg også få noe fornuftig input tilbake, ikke bare negative innlegg om at dette er for godt til å være sant..

 

Og ja, jeg er en kapitalist for de som fortsatt skulle tvile på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...