Gå til innhold

Forumet runder 100 000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bra at flere er medlem, så forhåpentlig vis vil flere sitte igjen med mer kunnskap enn tidligere.

Jeg håper at det blir mulig å heve det faglige nivået på forumet, heller det enn å være de største.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan vi ikke gjøre det sånn at vi får en uke der vi kan spamme ned forumet alt vi ønsker? Slik at vi tar igjen vg mener jeg. Blir ikke mange innlegg per aktive bruker det.

Skrevet (endret)

Når vi først snakker om statistikk, noen som vet hvor mange bokstaver som er skrevet på siden? (I innleggene, totalt) Evt hvor lang en gjennomsnittlig post er osv ... ? :D

Btw, jeg synes vi burde få hatt en quote tråd, det så gøy ut! =)

Endret av bIsk0p
Skrevet
Når vi først snakker om statistikk, noen som vet hvor mange bokstaver som er skrevet på siden? (I innleggene, totalt)  Evt hvor lang en gjennomsnittlig post er osv ... ? :D

Btw, jeg synes vi burde få hatt en quote tråd, det så gøy ut! =)

7059982[/snapback]

Er jo bare å starte og telle det! Lykke til! ;)

Skrevet
Negativt overasket over at det bare er 1720 som er maks antall brukere pålogget samtidig når dere har over 100.000 brukere.

Som Simen1 selv skulle sagt det, er det bare 0,0172 % ~ som er innlogget samtidig.

7047200[/snapback]

Evt. 1,72% om jeg skulle sagt det ;):p

Grattis til den heldige :fun:

Skrevet
Det er faktisk over 7 millioner innlegg i forumet nå.

7098113[/snapback]

Jeg så det jeg også. Det er også en ny rekord i flest antall påloggede samtidig: 1895.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...