Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ting kan komme i veien. Ikke noe å gjøre med det. Tror også at mange melder seg på siden mange andre "kjente" gjør det og noen dager før, melder de pass.

Skrevet
Du, den så jeg :p

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig vet du.

Man er ikke voksen før man tør å innrømme at man er barnslig, har nå jeg hørt. :wee:
Skrevet

Jeg kan forsåvidt skjønne henne.. Skulle jeg tatt toget alene, hadde nok moren min vært skeptisk hun også. Heldigvis fikk jeg kjøre :)

Ok, slutte å spamme denne tråden, kanskje, haha.

Skrevet

Hvor bor du? Hvis det er veeldig langt unna kan jeg jo forstå...

Jeg fikk lov, jeg måtte bare forhøres om hva slags forum det var og sånn. De spurte blandt annet "Diskuterer dere porrno?", jeg svarer (tenker først på babethreaden) "jaja det også"

Skrevet

om vi lover og passe godt på deg da? følge deg til buss/tog når du skal hjem osv...

oss "store sterke mannfolka" vet du :) kan sikkert gå sammen en hel gjeng for og få deg trygt frem...

Skrevet (endret)

Så har jo dissa andre jentene fra kongsberg stryki seg fra lista, så..

om vi lover og passe godt på deg da? følge deg til buss/tog når du skal hjem osv...

oss "store sterke mannfolka" vet du  kan sikkert gå sammen en hel gjeng for og få deg trygt frem...

Hehe, har prøvd den, men da sa a bare. Er jo ikke sikkert de gidder selv om de har sagt det osvosv..

Endret av -Redhead-
Skrevet
Du, den så jeg :p

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig vet du.

Man er ikke voksen før man tør å innrømme at man er barnslig, har nå jeg hørt. :wee:

7092371[/snapback]

da er vel jeg snart gammel da... :(

Skrevet (endret)

oss "store sterke mannfolka" vet du  kan sikkert gå sammen en hel gjeng for og få deg trygt frem...

Hehe, har prøvd den, men da sa a bare. Er jo ikke sikkert de gidder selv om de har sagt det osvosv..

7092400[/snapback]

du kan be de ringe meg eller noe sånn da... kan skrive kontrakt :yes:

Endret av Minerva
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...