Gå til innhold

Endelig klikka XB min!

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Nå har endelig drevet på min 360 slått seg litt vrang. Den bråker noe helt forferdelig (uvanlig støy, mer enn vanlig!) Så nå blir det forhåpentligvis nytt drev, eller enda bedre, helt ny XB som jeg håper, ikke bråker så mye som det gammle drevet :)

Er vel et par uker siden sist jeg prøvde å ringe support, men er det fortsatt like vanskelig å komme frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har endelig drevet på min 360 slått seg litt vrang. Den bråker noe helt forferdelig (uvanlig støy, mer enn vanlig!) Så nå blir det forhåpentligvis nytt drev, eller enda bedre, helt ny XB som jeg håper, ikke bråker så mye som det gammle drevet :)

Er vel et par uker siden sist jeg prøvde å ringe support, men er det fortsatt like vanskelig å komme frem?

7043125[/snapback]

Er vanskelig ja. Men et tips; ring med en gang de åpner! Da kom jeg gjennom for første gang.

Dama ba meg til og med vente et par minutter siden hun ikke hadde fått hengt av seg klærne enda :p

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Hmm.. Virker som dette er et problem bare av og til. Jeg har blitt for det ca 4-5 ganger i løpet av den tiden jeg har hatt den (fikk den i desember i fjor).

Hva skjer når jeg sender denne inn til XB kundesupport for reperasjon? Med tanke på at dette er et problem som kun oppstår av og til.. Kan jeg riskiere å få den i retur med en lapp som sier at ikke noe er galt?

I værst tenkelig tilfelle blir jeg muligens fakturert for dette også..?

Noen som har noe kunnskap om dette?

Skrevet
Hmm.. Virker som dette er et problem bare av og til. Jeg har blitt for det ca 4-5 ganger i løpet av den tiden jeg har hatt den (fikk den i desember i fjor).

Hva skjer når jeg sender denne inn til XB kundesupport for reperasjon? Med tanke på at dette er et problem som kun oppstår av og til.. Kan jeg riskiere å få den i retur med en lapp som sier at ikke noe er galt?

I værst tenkelig tilfelle blir jeg muligens fakturert for dette også..?

Noen som har noe kunnskap om dette?

7059187[/snapback]

Dersom du sier til support at dette skjer ikke hver gang, men er uansett et problem tror jeg teknikkerene vet om dette og vil mest sannsynlig fikse og fikke ut problemet uansett :)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg har selv ringt support et par ganger for å spørre om detaljer rundt noen gamertags jeg skulle forsøke å få tilbake, og da fikk jeg svar iløpet av relativt kort tid. Virker som det varierer veldig, jeg ringte på kvelden uten problem iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...