gamer73 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 sikkert 300 gull i form av potions og flask som ble drukket rett før kampen da:)
DaXoN Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) sikkert 300 gull i form av potions og flask som ble drukket rett før kampen da:) 7046082[/snapback] :S jeg brukte neste ingen ting på den bossen skaffet 40mans pug og dengte den og mange andre bosser i silith teit at den ikke dropet epic jeg ville ha men fikk septere da :=) den er jo epic minst Endret 11. oktober 2006 av DaXoN
Dynejonas Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Lever den inn å få den kista med masse gull og pots i!
DaXoN Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Lever den inn å få den kista med masse gull og pots i! 7046638[/snapback] kan ikke er bare honor med de
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var ikke der... Jeg bare fikk bare høre det etterpå.. Men... Hvis magen bare gjemmer seg litt og sender Pyroblast på MT og en instant fire ting etterpå så er MT død Hvertfall med et critt... Alle holder på med bossen ingen ser hvor det kom akkurat fra .. og inne i det messe som blir da kan drepe neste MT eller Blizzard over hele driten.. Etter det burde hvertfall noen oppdage han men da er allerede MT død.... Sånn er det ikke vanskelig å gjøre det... Du trenger ikke å drepe hele raidet siden bossen hjelper deg veldig..og ettersom dette ikke er no veldig bra guild kan du bare si Byebye!
Loeve Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Når jeg tenker meg om er vel Koskov faktisk norsk :] /proud
Cannabiskopen Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) EDIT: Leste feil Sats PvP du, da kan du ganke han samtidig som du får honor etc. Endret 11. oktober 2006 av BadBeer
Lampeskjermen Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Guildet mitt tok også denne bossen. Da kom det ca 4-5 hordies og holdt på og wipe oss ( Mages alle sammen ) så kom resten av raidet bak dem og vi tok bossen
Tmz Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var ikke der... Jeg bare fikk bare høre det etterpå.. Men... Hvis magen bare gjemmer seg litt og sender Pyroblast på MT og en instant fire ting etterpå så er MT død Hvertfall med et critt... Alle holder på med bossen ingen ser hvor det kom akkurat fra .. og inne i det messe som blir da kan drepe neste MT eller Blizzard over hele driten.. Etter det burde hvertfall noen oppdage han men da er allerede MT død.... Sånn er det ikke vanskelig å gjøre det... Du trenger ikke å drepe hele raidet siden bossen hjelper deg veldig..og ettersom dette ikke er no veldig bra guild kan du bare si Byebye! 7048122[/snapback] Det skal ganske mye til for å drepe en maintank med bare 2 spells. En maintank har someregel 5500 hp + eller noe.
John Keats Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 5500 er unbuffed aswell... La oss si tanker har 8000 HP buffed skal litt mer til enn en pyro for å ta han ned.
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 denne tanken har vel rundt 7k.. Men når han plutselig får Pyroblast og sånn i tillegg til tanking så er det mulig
Loeve Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Skal ikke så veldig mye til. Bossen har nettopp fått inn en AoE på 1200 skade på hele raidet, magen hopper inn, ZHC + flamestrike, frost nova, cold of cone på healerrekka og arcane explosion så regner jeg med at før neste AoE fra bossen kommer så er såpass mange healers døde at de wiper.
Marti Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Fordi når man dør mot Kazzak, så får han 75k hp, og gjør encounteren betydelig vanskeligere. Derfor er det en "bannable offense" 7043804[/snapback] På samme måte som hvis du blander deg inn med en hunter som gjør Epic- questet ! Da blir det smekk på pungen! 7043838[/snapback] Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt. banne folk for å fucke opp et raid som er OUTDOOR? Jeg tror det ikke før jeg ser det i blizz sine regler.! 7044452[/snapback] Så, det er greit å fucke opp hunter questet, men hvis du fucker opp kazzak får du russere på døra? Forresten, er overrasket over folk her på forumet. Ufattelig umoden instilling. "HAHA DERE SUGER OMG L2P OUTDOOR PVP!" "dere fortjener det hvis dere er så dårlige" osv, synes synd på dem. Her har de brukt masse tid på å samle sammen ting til å summone en boss (og det virker ikke som de er en naxxramas guild for å si det sånn), så kommer en idiot og ødelegger for pur faen. Dere detter ned i 12-årsstadiet. (ja jeg vet noen kommer med "care zomgi" eller "PVP SERVER!". Dette har ikke noe med om det er PvP eller PvE server å gjøre, dette har noe med prinsippet om å faktisk oppføre seg (som noen her tydeligvis heller ikke klarer))
r0zie Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 er pvp server, den som er med på leiken må tåle steiken! håper de har lært leksa og ikke driter seg ut neste gang
Marti Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 er pvp server, den som er med på leiken må tåle steiken! håper de har lært leksa og ikke driter seg ut neste gang 7051015[/snapback] Det er fortsatt ikke nødvendig og oppføre seg som drittsekker.
genetex Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Om bossen er slik, er det kanskje slik at det er ett "krav" å ha vakter ute til å passe på også? "Nei da dere, ikke kom drep oss bare fordi vi er i krig med hverandre da.. Vår feil vi ikke gidder sette ut vakt patruljer?" Jeg hadde vert irritert hadde det skjedd med meg, men man må da ha vakter i slike tilfeller?? Som sagt, det er krig, ekle alliance = fortjener ikke annet enn blod og mold, in ur face.
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Fordi når man dør mot Kazzak, så får han 75k hp, og gjør encounteren betydelig vanskeligere. Derfor er det en "bannable offense" 7043804[/snapback] På samme måte som hvis du blander deg inn med en hunter som gjør Epic- questet ! Da blir det smekk på pungen! 7043838[/snapback] Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt. banne folk for å fucke opp et raid som er OUTDOOR? Jeg tror det ikke før jeg ser det i blizz sine regler.! 7044452[/snapback] Så, det er greit å fucke opp hunter questet, men hvis du fucker opp kazzak får du russere på døra? Forresten, er overrasket over folk her på forumet. Ufattelig umoden instilling. "HAHA DERE SUGER OMG L2P OUTDOOR PVP!" "dere fortjener det hvis dere er så dårlige" osv, synes synd på dem. Her har de brukt masse tid på å samle sammen ting til å summone en boss (og det virker ikke som de er en naxxramas guild for å si det sånn), så kommer en idiot og ødelegger for pur faen. Dere detter ned i 12-årsstadiet. (ja jeg vet noen kommer med "care zomgi" eller "PVP SERVER!". Dette har ikke noe med om det er PvP eller PvE server å gjøre, dette har noe med prinsippet om å faktisk oppføre seg (som noen her tydeligvis heller ikke klarer)) 7050651[/snapback] takk!
Poor Leno Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg hater alliance... Jeg står i STV å fisker... Det er konkurranse, så jeg er konsentrert. Plutselig kommer en lvl 41 gnome mage. Han kaster en fireball på meg. Jeg er en protectionspecced warrior, og løper mot han for å charge. Han blinker så jeg ikke når han. Jeg mounter, men han gjør det samme. Han løper vekk, og jeg tenker at nå er han borte. Jeg steller meg for å fiske på nytt. Blir truffet av en fireball... Etter noen runder med dette kommer en lvl 60 druid å ganker meg... Good Job Alliance!
Jonas Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Skal ikke så veldig mye til. Bossen har nettopp fått inn en AoE på 1200 skade på hele raidet, magen hopper inn, ZHC + flamestrike, frost nova, cold of cone på healerrekka og arcane explosion så regner jeg med at før neste AoE fra bossen kommer så er såpass mange healers døde at de wiper. 7049920[/snapback] Du må jo skjønne at alle healerne (eller resten av raidet for den saks skyld) ikke står på samme punkt og bare venter på noe slikt. Det er klart en mage kan drepe mange, men det skal jo ikke mer enn cheap shot, så er magen død på sekkunder. Ingen står og ser på en mage som hopper rundt med arcane explosion. Edit: Tydelighvis noen som bare står og ser på. Endret 11. oktober 2006 av Jonas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå