Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjeder barna seg? Sjekk her!


Anbefalte innlegg

For noen år siden laget jeg alle slags mulige papirfly, også fly som jeg fant på internett. Deretter tok jeg og kamerater og fant det mest utrolige designet på et papirfly. Husker det forsatt. Helt sykt som det fly. Stopper aldri omtrent ;) Skal se om jeg finner det.

 

Husker vi tok en haug av fly med det designet og kasta de ned fra et stort fjell. Det var nice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har laget dragen, og den funker! Det er dere som gjør det feil, dere må brette den nøyaktig som tegningen viser. Den skal se helt rar ut når den er ferdig, men setter du den i samme høyde som øynene dine, og fokuserer så ser du effekten. Det hjelper å lukke et øyne, og se dragen inn i øynene mens du forflytter deg. Råkul 3D-effekt! :w00t:

 

Edit: Og har du først fått det til så ser du det hele tiden. Er sånn som andre optiske illusjoner og greier. Nå trenger jeg bare å se på den så ser jeg effekten med en gang. :love: Stilig

 

Og dere som har brettet riktig, men fortsatt ikke ser det: da handler det bare om egen evne til å se 3D-illusjoner.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Stemmer det... laget hodet med snuten utover. Den skal jo bygges innover jo! :w00t: Fikk det endelig til. Hjalp å lukke et øye!! ;)

 

Guttungen la seg noe skuffet ikveld. Tror han blir overasket når han våkner og far har fått det til hehe

 

Kom over dette innlegget:

 

The kids (and yours truely..) love it. Here's the deal:

Go to http://www.leapsterworld.com/ , click on the righthand side "unlock the fun, got a secret code?" a new page will appear - in the section that says "Got a secret code?" enter: good4u. You can now print out a Spiderman mask.

 

 

Funker!

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Nå fikk jeg til dragen jeg og !

Hadde brettet rett, men klarte ikke få til effekten (uten kamera...) før jeg prøvde tipsene til Nevnarion (thnx).

 

Sant som du sier, har du først fått det til, kommer det lett. For å se effekten med 2 øyne åpne er det bare å "myse" litt så kommer den, men forsvinner så snart jeg blunker...

Lenke til kommentar

Dette var en glimrende tråd!

 

Akkurat nå er jeg på reise, men første helgen jeg har guttungen så skal det testes.

Vi har i det siste beveget oss litt bort fra macdonalds, PS2, PC og lignende og fått mer sans for monopol, spillekort, badeland og undertegnedes kokekunster, noe som i seg selv har forårsaket skikkelig mobbing av guttungen :devil:

 

En tråd som dette er akkurat det vi trengte. Glimrende. Nå er jeg imidlertid talentløs med hammer og sag, men det finner vi nok ut av atterhvert ;-)

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Takk :) Fant ingen andre optical illutions enn dragen og skjellettet....

 

Sixx var den som kom med dragen ...mulig han har andre tips..?

 

Lag Halloween ting av papir 3D. Print-Klipp-Lim

 

Andre ting av Papir3D-<Print-Klipp-Lim

 

Disse 3D "lekene" får man faktisk kjøpt på enkelte bokhandlere. Men hvorfor kjøpe når man kan printe selv...

 

Penge buketter...Til bryllup-konfirmasjonen osv

 

De mere hhmmm øøhh avanserte kan se her

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...