^fmj Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Limewire reagerer ikke når jeg prøver å navigere med musen. Virker som det er helt random når det fungerer eller ikke. I går fungerte alt fint, mens idag er alt låst igjen. Var slik på den gamle pcen min også, har prøvd 2 muser. Syns det hele er veldig merkelig. Ja, jeg har avinnstallert og ja, jeg har prøvd mange forskjellige versjoner.
-Jungeldyret Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Virker veldig merkelig, er iallfall ikke sånn hos meg.. Kan desverre ikke hjelpe deg noe videre, men skjer det det samme i andre lignende programmer som f.eks. Bearshare?
^fmj Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Lignende programmer fungerer som de skal.
Howiey Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Lignende programmer fungerer som de skal. 7040950[/snapback] Må være en ressurs som limewire bruker flittig som kødder seg da. Har ofte stress med limewire selv. Det er et tungt program med mye drit i. Jeg har pro versjonen da. Om du har lastet ned pirat versjon så kan det være feil i det da. Du kan jo klikke "Ctrl+Alt+Delete" og så sjekke fanen "Prosseser" og så se hvilket program som bruker mest CPU f.ek. Der står garanert Limewire, men er du heldig så står det et annet program også. Kanskje et du ikke viste at du hadde, men som er komt der begrunn av limewire. Men hver forsiktig med hva du lukker ned, er masser prosseser i Windows som kjører der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå