Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe SWG?


Anbefalte innlegg

WoW er bedre balansert og brukervennlig, men det mangler de kreative og unike idéene som SWG hadde. WoW er forsovet bare et forenklet klassisk rollespill.

 

Grunnen til at du følte at det egentlig aldri var noe å gjøre i SWG, imotsetning til WoW, er det en ganske enkelt forklaring på. I WoW er du avhengig av å utføre quests for å komme videre til neste område. I SWG derimot var det ganske fritt fram. Det var svært få begrensninger. Du måtte selv oppsøke questene. Det var ikke slik som i WoW der du får de slengt i trynet ditt til du er lvl 60.

 

SWG var ihvertfall en av de meste unike MMO-opplevelsene jeg har hatt.

7256018[/snapback]

Mener ikke at det var lite å gjøre i SWG, vist det hadde vært sånn hadde jeg ikke spilt det siden ca release :)

Men uansett, hva jeg mener er at det er var veldig lite quests. missions ect som var laget til i spillet egentlig. Men var plenty å gjøre med andre folk. Som guild wars, pvp, hunting, ect.

SWG er for meg det mest unike MMORPG spillet jeg har spillt, og spiller fortsatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte SWG på eclipse fra litt etter release til litt etter jedi-update-tingen. Elsket spillet, og savner det veeeeldig.

 

Var igjennom mange professions, spilte i store lag, var guildmedlem, lærte opp folk mv. Var også høyt oppe i imperial rank.

 

Etter jedi var noe som var mysterisk, og ekstremt vanskelig å oppnå til noe "alle" kunne bli begynte spillet å bli kjedelig. Det var en eneste ting folk begynte å gjøre og det var å grinde rancors (etter min erfaring).

 

Har reaktivert kontoen noen ganger etter det, og etter de starte på det CU-greiene og plasserte vakter i byene ble de jo tømt. ingen buffer-køer, ingenting. På mining outposten på min hjemplanet var det alltid masser av folk, men da var det kanskje en eller to som bare idlet.

 

Hvis spillet hadde kommet opp igjen før jedi og cu hadde jeg vurdert å prøvd meg igjen, men det betinger det er mange som spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...