Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe SWG?


Anbefalte innlegg

Etter å ha spillt WoW ett år kjenner jeg at jeg er lei, å jeg liker absolutt star wars saga'en bedre.

 

Så nå lurer jeg, hvordan kan jeg kjøpe SWG?

 

Å er det endel folk som enda spiller?

 

Gjerne kom med deres erfaringer med SWG, gjerne kontra WoW

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det han mener er at du er to år for sent ute til å få en god opplevelse med swg. Spillet har blitt ødelagt av dårlige patcher og elendige remakes osv

 

men det er et lite håp.. og det er swg emu. Noen folk holder på å lage swg slik det var før det ble ødelagt. Det tar vel litt tid før det blir ferdig, men man vil slippe å betale månedlig når det kommer ut.

swgemu.com

Endret av Oz370
Lenke til kommentar

Spiller selv wow nå pga av at de drepte SWG med NGE.

 

Kikker mye innom forumet til men gamle SWG-server. Må si at jeg savner det spiller. Mye bedre atmosfære i det spillet. Det var mange flere muligheter i SWG enn det er i WoW. Og la os ikke glemme Guild-byene. Der guildene kunne skape egene landsbyer med hus, guildhall, cantina, vendors og mye mer.

Ja det var tider det med den gamle guilden. :yes:

Jeg føler at SWG var mye mer sosialt en WoW noen gang kommer til å bli.

 

Og grunnen til jeg spiller Wow, er pga venner som spiller det, samt SWG er ødelagt.

Lenke til kommentar
Spiller selv wow nå pga av at de drepte SWG med NGE.

 

Kikker mye innom forumet til men gamle SWG-server. Må si at jeg savner det spiller. Mye bedre atmosfære i det spillet. Det var mange flere muligheter i SWG enn det er i WoW. Og la os ikke glemme Guild-byene. Der guildene kunne skape egene landsbyer med hus, guildhall, cantina, vendors og mye mer.

Ja det var tider det med den gamle guilden.  :yes:

Jeg føler at SWG var mye mer sosialt en WoW noen gang kommer til å bli.

 

Og grunnen til jeg spiller Wow, er pga venner som spiller det, samt SWG er ødelagt.

7046474[/snapback]

Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk lastet ned den nyeste versjonen av SWG med en 14days trial. jeg levlet til lvl 7, å jeg kan ikke si jeg er imponert over dette spillet. Konseptet og alt virker veldig bra, men synest bare ikke spillet fungerer bra! Så inntil videre blir det da WoW, til den evnt SWG Emuen kommer.

Lenke til kommentar

hei.

 

swg er dødt.. vist du skulle få kjøpt det og kommet inn på en server ville du vært helt alene.. de har "bevist" ødlagt det spillet.. (min mening) derimot kommer vel swgEMU "snart" og det blir gratis.. gode gammle swg :love::love::love:

 

edit: uff.. jeg har ikke godt av å lese swg poster.. savner det spillet så mye :cry:

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
hei.

 

swg er dødt.. vist du skulle få kjøpt det og kommet inn på en server ville du vært helt alene.. de har "bevist" ødlagt det spillet.. (min mening) derimot kommer vel swgEMU "snart" og det blir gratis.. gode gammle swg  :love:  :love:  :love:

 

edit: uff.. jeg har ikke godt av å lese swg poster.. savner det spillet så mye :cry:

7053123[/snapback]

ja, SWGEmu is going to save our lives.. fy fan swg va artig i gamle daga.

Lenke til kommentar
Ikke får å være stygg eller noe slikt med dere.... menne vil dere savne spillet enda litt til? Dere kommer garantert til å grine

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ob01bn1W8mk

7086431[/snapback]

Har sedd dem før, sinnsyk fine filmer. Tårene rant litt første gang jeg så dæm. Må inrømme jeg fikk litt tårer nå også, hehe :love:

 

Den siste er laget av Lubben, han bruke å skrive av og til her på SWG forumet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har spillt så altfor mye SWG oppgjenom årenene. Spiller NGE nå. Klarer ikke å forlate det fantastiske communityet i det spillet. Selv når Jedi'n min ble verdiløs etter 23 professions for unlock... Den dagen det sjedde var jeg helt på gråten. Er nesten det enda

 

Det som gjør den filem posta av lubben så bra(den beste pre cu filmen jeg har sett) er musikken fra Gladiatoren. Som gjør det enda tristere.

Endret av Thigeic
Lenke til kommentar

hvorfor i all verden vil Du spille dette spillet?

 

det er blitt ødeøagt av uverdige oppdateringer og tileggs ting som er helt bak mål...spillet skulle bli mer starwary men ble mer crappy.

SOE som drover SWG...kan ikke annet enn å komme med dritt og fanteri.

 

nå bare hermer de etter spill som fungerer får å pråve å henge med, men som de har feilet med siden de ikke hører noe spess på de som faktisk spiller spillet og ikke de som er 7 -12 år og ikke klarer og ikke har sett de gamle filmene og synes spillet er rart vanskelig og bare klager på alt.

 

Blizzard som driver WoW er mer åpne og fortelelr hve som skjer de sier ikke endag at nå skal ditt yrke bli oppdatert for å slette det enste dag...

 

elelr du kjøpe en ny tilleggs pakke til spillet for ja å finne ut at den figguren du har blir slettet fordi..SOE føler at den ikke er starwarsy nok..

 

de tar noe vekk bare for å legge det til mye senere og saaaaakte fordi folk klager vettet av seg..men det er ikke alltid det hjelper heller.

 

Jeg har vært Guildmaster på Europe-Infinity i 2 år...120 folk i guildet...vi var respektert, jeg tjente meget bra ( har ca 300 mill creds nå pluss 2 guildhalls med rare til uber rare items ) etter diverase oppdatering ble folk lei spillet..de følte at de som lager spillet fulgte sin egen lille plan som ligger helt uten for det de som spiller det ønsker...så det ble mindre å mindre spillere på alle servere.

 

ja, noen servere er neste tomme..artig hva? ikke helt som på WoW med fulle servere og vente tid på å komme inn nei hehe.

 

jeg drev og en by i SWG der jeg hadde guildet mitt...SOE tar jo ikke det seriøst i det heletatt..det er jo umulig å drive en by når folk som sluttet spillet for 2 årsiden og har stengt konto og slettet spillet..men huset er det fordet..tenk deg 50 folk forlater en by..og han som driver byen ikke kan gkøre en dritt...du får automatisk en Ghost town..artiiig...not...

 

 

Så nå spiller jeg WoW, er blitt Officer i et Guild på Aszune server som heter LAW..dit tok jeg med mange av mine SWG guilders og her har vi det fint..om et problem skulle oppstå i WoW..og det skulle oppstå dager en ikek kan logge seg på spillet, vel da betaler du iallefall ikke for de dagene...SOE NOPE!

 

Blizzard tester jo nå ut sin nye tilleggs pakke..den blir stadig utsatt fordi den blir forbedret, det er noe som SOE / SWG ikke gjør..de sliter jo fortsatt med bugs fra da spillet var nytt og når det kommer en tilleggs pakke..ja den blir jo testet i 2 uker elelr noe for at folk skal kunne raportere inn feil, men bryr de seg om å fixe de? NEI!!

 

de bare slenger de inn i spille, samme om de er ferdige eller ei..samme om de får steder til å forsvinne ( som jabbas palace ) og det er umulig å fly fra den planeten du er på..neida det tar de som det kommer...når de gidder.

 

 

Selv så har jeg vurdert å selge kontoen min..men jeg er bare blitt tilbudt dritten penger av slike "nettfirmaer" og det er ingen som spiller på Aszune WoW som vil bytte SWG creds mot WoW gold...

 

glemte jo nesten, hvis du er en veteran spiller i SWg ( dvs en langs tids spiller) så har ikke det en dritt å si...du er ikke værdt en dritt i SWG, det du mener er feil og galt..

 

den siste koslige uppdateringen gjorde at jeg misten den høyste Millitære ranken på Imperie siden....den jobbet jeg godt å lenge for..og vel..nå må en starte på nytt..Morro? NEI!

 

finn deg heller et kos spill du :thumbup:

Endret av Smallest
Lenke til kommentar

hei Smallest!

 

alt det du sier om wow hørest veldig fint ut.. skulle nesten tro at du jobba for blizz^^

 

jeg selv spillte SWG i en lengre periode, var også officer(til og med guild leader i en periode) i en stor guild..

 

det jeg og mange andre savner fra swg er at du ikke trenger å sitte 5+++ timer hver dag får å bra gear(ha det morro). wow er ikke laget for de som ikke kan spille minder enn 5/6 timer pr dag.. utrolig morro å møte tier 3 gear players.

 

craftinga i wow er latterlig dårlig.. kan med sikkerhet si at det har per dags dato ikke vert et bedre crafting system i et spill eller som kommer nerme swg.

 

og når det skal siest så tar blizzard den enkle veien når det gjelder extra pakka.. gir nesten alle classene pets (tar vekk unik heten ved locks og hunters), gir horde paladin og alliance shaman, slik at de slipper at alliance kviner over kor imba shaman er og omvendt..

 

i swg kunne du "re-specce" så mye du ville.. du kunne prøve ALT(!) med en cha.

 

vist SOE teamet som lagde swg hadde en liten dose med IQ så hadde de laget et par SWG pre CU servers. 200 kr mnd eller noe.. skal låve dere at de hadde fylt opp FORT!! og det hadde vert veldig enkle peng til soe.

Lenke til kommentar

MysticoN, tipper det hadde vært vanskeligt for de å holde pre cu og NGE oppe samtidig. Siden de måtte oppdatert begge. Men uansett. Wow er et bedre spill en SWG, SWG har bare et bedre community, SWG var ikke like bra som WoW er, men WoW blir nok dårligere når burning crusade kommer. Desvere. Men uansett. Long live the Pre-Cu, og så får vi bare håpe på SWG Emu kommer til å gå bra... selv om jeg ser skeptisk på det.

Lenke til kommentar
Lawl.

 

WoW er bedre enn Pre-Cu?

7255845[/snapback]

Ja, jeg snakker om at WoW var et bedre spill en SWG pre cu, spill som i helheten av et spill.

Men jeg slikte bedre SWG pre cu en jeg noen gang kommer til å like wow.

SWG var ikke perfekt pre cu, ikke så altfor bra balansert f.eks. Var egentlig aldri noe å gjøre i swg. Bare player ting.

Men for min del likte jeg SWG pre cu bedre enn WoW

Lenke til kommentar

WoW er bedre balansert og brukervennlig, men det mangler de kreative og unike idéene som SWG hadde. WoW er forsovet bare et forenklet klassisk rollespill.

 

Grunnen til at du følte at det egentlig aldri var noe å gjøre i SWG, imotsetning til WoW, er det en ganske enkelt forklaring på. I WoW er du avhengig av å utføre quests for å komme videre til neste område. I SWG derimot var det ganske fritt fram. Det var svært få begrensninger. Du måtte selv oppsøke questene. Det var ikke slik som i WoW der du får de slengt i trynet ditt til du er lvl 60.

 

SWG var ihvertfall en av de meste unike MMO-opplevelsene jeg har hatt.

Endret av Soth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...