PantZman Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Ser ut til å bli bra dette, men om det blir en tittel jeg kjøper eller ikke tørr jeg ikke si enda.
Niskivara Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Screens 1180 x 920 pixels Wow. Visste ikke at Wii var HD 7042244[/snapback] Vet at det var et humoristisk svar, men grunnen til at det kommer store skjermbilder er slik at de skal kunne brukes i trykk, noe som krever mye mer oppløsning enn skjermvisning. Dessuten så er det bra for spillselskapene at spillsider forminsker bildene selv, for da blir aliasingen mye mindre tydlig uten at spillselskapene kan bli anklaget for å "jukse" med screenshotene. Ps2, Dreamcast, Xbox, og GC hadde alle masse screenshot i lignende størrelse, enn om spillet støttet det eller ikke. Helt vanlig utgiver taktikk.
Tjohei Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Alle Wii skytespill hittil har samme styremåten. Dette, Metroid, Call of Duty osv. Dra siktet rundt omkring på skjermen. 7042065[/snapback] Det er samme prinsippet, ja, men gjennomføringen av hvordan man skal snu på seg er forskjellig. I Red Steel ser det ut til at man er nødt til å føre pekern helt ut i kanten for å snu seg, hvilket jeg synes ser utrolig irriterende ut. I Metroid begynner du å snu deg når du beveger pekern et stykke ut fra sentrum og snur deg fortere ettersom hvor langt ut mot kanten du peker. Dermed blir sikting og snuing sammensmeltet i større grad, slik som på PC. I Red Steel virker det som om du må velge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå