Gå til innhold

TES: Hva nå? Leder i stort sett alt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gothic er et spill som har intresert meg, men jeg har ladi fått tid til å spille det noe. Kanskje jeg skal gi det en sjangse! :)

Det med 110 i skilss vet jeg at ikke har noe å si, bortsett fra litt mere weapondamage og litt mere armor når det kommer til mine skills.

The collectors quest, er litt usikker på om jeg har gjort den. Hvor finner jeg den?

Lenke til kommentar

Altså, nå bannet du i kirken! ;)

Spilelr litt wow også, emn det når ikke helt opp på skalaen til oblivion synes jeg. Eneste som er bar med wow er jo det faktum at det er online og man jakter på høye crits, ellers er det jo abre samling osv. Oblivion har mere dybde.

Men nå kommer jo Age of conan snart, tenker jeg skal gi det en sjangse. Dessuten er jeg på langt nær lei oblivion enda! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Kirker har jo ikke akkurat så stor betydning for meg ;)

Blir nok Age of Conan på meg og.

Men er jo bare å fortsette å raide alt som lever det? Alle caves, og ruins! :) Til slutt blir du grundig lei! ;)

Lenke til kommentar
Gothic er et spill som har intresert meg, men jeg har ladi fått tid til å spille det noe. Kanskje jeg skal gi det en sjangse! :)

Det med 110 i skilss vet jeg at ikke har noe å si, bortsett fra litt mere weapondamage og litt mere armor når det kommer til mine skills.

The collectors quest, er litt usikker på om jeg har gjort den. Hvor finner jeg den?

7072828[/snapback]

Det gir deg ikke mer damage eller armorrating, med mindre du enchanter noe med pluss. dvs at statsen er grønn.

Lenke til kommentar

Har du gjort nesten alle questene, utforsket hele verdenen, har masse gull, masse høye lvler, alle husene, all armour og weapons.

Tror nok det er på tide å slutte :) Selv gikk jeg lei på lvl 25. Noe av grunnen til det v ar vel at mannen min ble sletta. Fant ikke igjen filene før lenge etter-.-

 

Edit: Alternativ til å slutte er å legge spillet på hylla. Så ta det frem etter en stund og begynne på nytt. Det gjorde jeg, hadde mye glede av det etter pausen.

Endret av Jyrgen
Lenke til kommentar

Prøvde et lite tøysealternativ i går. Sneipen ville "se på hest" (han er to) så jeg tok en liten ridetur med han på fanget. Etter at han ble lei og gikk bestemte jeg meg for å fortsette der jeg var. Dvs, jeg hadde med meg "sack clothes", tre(!) claymores og lite annet. Jeg er bare på level 8 så det er faktisk en liten utfordring å rense fort og aleyd ruins med det utgangspunktet...Særlig når conjurers nærmest krabber over hverandre for å få lov til å smadre skallen min...

Lenke til kommentar
Har du gjort nesten alle questene, utforsket hele verdenen, har masse gull, masse høye lvler, alle husene, all armour og weapons.

Tror nok det er  på tide å slutte :) Selv gikk jeg lei på lvl 25. Noe av grunnen til det v ar vel at mannen min ble sletta. Fant ikke igjen filene før lenge etter-.-

 

Edit: Alternativ til å slutte er å legge spillet på hylla. Så ta det frem etter en stund og begynne på nytt. Det gjorde jeg, hadde mye glede av det etter pausen.

7141322[/snapback]

NEVAH! ;) Neida, har hørt at det komemr exp. pack snart? Eller har den kommet?

*sjekke*

Kahuna: Morsomt! :D

Lenke til kommentar

Flott! :D Oblivion eier hardt! Skulle vært online også, hadde vært sykt. Og det er der age of conan kommer inn! ;)

Har lest litt om Oblivion exp. pack nå på www.morrowind.com .. Blir sjukt med nye armors osv, men er litt redd at den er rettet mot warriors og ikke assassins som jeg er...

Også blir alle de offisielle moddene som horse armor osv inkludert også!

Gleder meg noe sjukt nå!

Lenke til kommentar
Flott! :D Oblivion eier hardt! Skulle vært online også, hadde vært sykt. Og det er der age of conan kommer inn! ;)

 

Leste om en mod som gjør online-spilling i oblivion mulig. :) Tror det fortsatt er under utvikling, så til nå kan man visst bare gå rund i hverandres verdener, maks 2 spillere...

 

Fant denne nå: Oblivion Online

Endret av Beinert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...