Gå til innhold

Noen som har vunnet komplett skrapelodd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde mulighet for å hake av om jeg vil ha tilsendt info om andre spill fra dem, eller om jeg vil motta tilbud fra komplett. Jeg haket ikke av på noen av dem, så fylles spamkontoen min opp etter dette blir det bråk:p

 

Det er ulovlig å utlove premier i et lotteri og ikke overholde dette.

Så det er nok noen heldige jævler som vinner :p

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Jeg hadde mulighet for å hake av om jeg vil ha tilsendt info om andre spill fra dem, eller om jeg vil motta tilbud fra komplett. Jeg haket ikke av på noen av dem, så fylles spamkontoen min opp etter dette blir det bråk:p

 

Det er ulovlig å utlove premier i et lotteri og ikke overholde dette.

Så det er nok noen heldige jævler som vinner :p

7078581[/snapback]

 

Hvordan får du sjekket at det faktisk blir levert ut premier?

 

Om Komplett lister opp en liste over fiktive navn og premier de skal motta...så tenker de fleste at det er sant.

Lenke til kommentar

Jeg vant gavekort på 500kr på 3de eller 4de forsøk. Dette var rett etter midnatt natt til den dagen de begynte med dette. Jeg har prøvd litt i ettertid også , men det er grensen for mye energi jeg gidder å kaste bort på dette. Sier meg fornøyd med mine 500kr jeg. Og, ja jeg fikk en bekreftelse pr email.

Lenke til kommentar
Hvordan får du sjekket at det faktisk blir levert ut premier?

 

Om Komplett lister opp en liste over fiktive navn og premier de skal motta...så tenker de fleste at det er sant.

7078757[/snapback]

 

Vel isåfall har komplett.no gjort seg skyldig i bedrageri.

Kan vi være sikker på at heldige lottomilionærer ikke er innleide skuespillere, eller at joker-vinnere ikke er div. ansatte i kantinen hos norsk tipping som får betalt overtid for å svare tlf tirsdagskvelden?

Kan jeg være sikker på at de sterke indikasjonene på at livet mitt bare er en syk drøm, og at når jeg dør så våkner jeg opp som Ommfg fra nord-øst Sibir, tidlig krittid, bare er illusjoner?

Hvis de ikke er det, så skal jeg jaggu lage meg et fint hulemaleri om denne rare drømmen..

 

Uansett..Jeg vant nettopp 2 x Digital World utgaver hos deres tilsvarende kampanje :thumbup: Håper jeg sover lenge nok til å få lest dem..

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

At noen synes gjennomførelsen av konkurransen er kritikkverdig er jo greit nok (uten at jeg skal legge meg opp i det, har ikke satt meg så mye inn i det). Men man kan da ikke forvente at man automatisk skal vinne bare fordi man sitter å skraper en stund? Det sier seg vel selv at de ikke kan gi ut premier til flere hundre kroner og mer til hver person som sitter å skraper en times tid?

 

AtW

Lenke til kommentar

Ser ut som komplett har fjernet skrapesyken nå, men

linken til den fungerer fortsatt.

Det at de har premier å lodde ut synes jeg er positivet.

Men manglende info om registreringa synes jeg lite om.

infon om hva du hadde registrert deg for kom først etter

at du hadde registrert deg.

FY!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...