Movieheart Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Har nettopp lastet ned og innstalert demoen til det nye battlefield spillet. Men når jeg skal starte det får jeg opp en feilmelding om at den ikke klarer å finne en .dll fil og må lukkes. Jeg får beskjed om at dette kan løses ved å innstalere programmet på nytt. Men når jeg reinnstalert programmet tre ganger og likevell så virker det ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse problemet? EDIT: Fikset problemet. Måtte laste ned den filen og innstalere den Endret 9. oktober 2006 av _Zero
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har et annet problem. Jeg får ikke åpna exe fila. Ikke noen feil melding ellerno noenting jeg får bare simpeltheten ikke åpna fila så jeg kan få innstalert det. Noen som har peil på hva jeg burde gjøre?
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har et annet problem. Jeg får ikke åpna exe fila. Ikke noen feil melding ellerno noenting jeg får bare simpeltheten ikke åpna fila så jeg kan få innstalert det. Noen som har peil på hva jeg burde gjøre? 7034014[/snapback] Jeg fikk den samme feilmeldingen
texaco Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Nyeste directx følger ikke med demoen for å holde filstørrelsen nede .. har du ikke siste så må du da laste ned dette ved siden av og innstallere. Derfor får man feilmelding om manglende .dll fil. Det at exe fila (setupen) ikke åpnes skyldes vel at den er ganske stor (rundt 1gig) så bare klikk for å åpne den en gang så gå og se på tv og vent. Det kan ta tid for datamaskinen å starte store exe filer.
Malakai Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) [quote=_Jeg har et annet problem. Jeg får ikke åpna exe fila. Ikke noen feil melding ellerno noenting jeg får bare simpeltheten ikke åpna fila så jeg kan få innstalert det. Noen som har peil på hva jeg burde gjøre? Ellers kan det være corrupta .exe fil. Trenger ikke komme bedskjed om ødelagt fil. - Rename fila og last ned fra ett annet sted. Har iafall skjedd meg ved flere annledninger (rename slik at du kan teste i forhold til ny fil) Endret 9. oktober 2006 av Malakai
flashlass Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Kom meg gjennom de første problemene, men får fortsatt ikke spilt. Det henger seg helt når den prøver å få kontakt med ea serveren når man skal lage en bruker.. noen som har det samme problemet ?
texaco Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det er stor pågang mot loginserveren til EA, prøv litt senere
herzeleid Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Mitt krasjer når man spiller det. Virker som de som lager det virkelig kan har litt å jobbe med
tha78 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Har nettopp lastet ned og innstalert demoen til det nye battlefield spillet. Men når jeg skal starte det får jeg opp en feilmelding om at den ikke klarer å finne en .dll fil og må lukkes. Jeg får beskjed om at dette kan løses ved å innstalere programmet på nytt. Men når jeg reinnstalert programmet tre ganger og likevell så virker det ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse problemet? EDIT: Fikset problemet. Måtte laste ned den filen og innstalere den 7032451[/snapback] Dere må gå inn på dllfiles.com og last ned den nye fila under downloads. Tror det er nr.29 dere trenger(det står newest i parantes). Last ned,pakk opp og copy/paste den inn i C:windows/system32 eller les hvordan det kan gjøres alternativt med commandmode(DOS)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå