Gå til innhold

MSI Skjermkort? Anbefalt eller ikke?


Penrin

Anbefalte innlegg

Hallois.

 

Lyst til å oppgradere PCen nå, har funnet ut sånn ca ut hva jeg skal ha i resten, men skjerkort er jeg fryktelig i tvil om. Ser at MSI lager mye av det, har selv hatt to MSI hovedkort men har ikke vært spessielt forøyd med de. Så lurte igrunn på om MSIs hovedkort er av samme familien på en måte? :ermm: Hvis ikke blir det vel noe fra XFX, men vil bare vite litt om hvordan MSI skjermkort egentlig er :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallois.

 

Lyst til å oppgradere PCen nå, har funnet ut sånn ca ut hva jeg skal ha i resten, men skjerkort er jeg fryktelig i tvil om. Ser at MSI lager mye av det, har selv hatt to MSI hovedkort men har ikke vært spessielt forøyd med de. Så lurte igrunn på om MSIs hovedkort er av samme familien på en måte? :ermm: Hvis ikke blir det vel noe fra XFX, men vil bare vite litt om hvordan MSI skjermkort egentlig er :)

7031533[/snapback]

 

Har ikke mye tro på MSI. Mye feil på skjermkortene deres, spessielt 7900gt!

Lenke til kommentar

Kjøp 7900GTO, det er ett nedklokket GTX-kort uten begrensinger, flash BIOS til GTX, så har du plutselig spart uhorvelig mange penger :D

 

MSI er ingen dårlig tilbyder, at noen produkter hadde feil er dessverre bare slik det er.... Abit hadde masse feil med forrige hovedkortserie, men det betyr ikke at AW9D-MAX er ett dårlig kort, tvert imot!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...