Gå til innhold

HW-Lan 06: Da var HW-Lan over.


dmon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt på bakerste rad, så frøys ganske mye, så ble jeg sjuk. Hadde feber under HW-lan, å nå er jeg forkjøla, og tett i nesa!

 

Men HW-Lan var ganske bra det ;) Vant en k800i, så da ble Hw-lan ganske deilig for min del..

 

Men en ting jeg lurer på, hvem vant cs compoen, bf2 og cs:s compo?

 

Noen som kan svare på det?:)

Lenke til kommentar

Jeg takker for meg og må si at jeg er svært fornøyd med lanet. Både når det gjelder compoen jeg spilte i (css) og generelt xD

 

kunne greid meg uten all den musikken though :p

 

men ellers bra :D gj crew! cya next year

 

 

-venom

 

 

GG av mG! <3 lars aka oppy und joar effect!

Lenke til kommentar

Følelsen jeg sitter igjen med er at HW-Lan er i en BETA fase, men med sinnsykt mye potensiale.

Det var veldig lite informasjon om hva som skjedde, lite show (bra det som var), tullete lufting (skulle ha 5min om gangen, men så tar de 30minutter lufting når folk begynner å bli sur og forkjølet), savnet melk i kantinen, dyr mat, lite deltagere =(

 

Men jeg synes det var sykt koselig med å møte mennesker, hovedårsaken til at man drar på LAN (iallfall jeg).

Jeg tok dette LAN'et helt på impuls. Jeg og BeFs bestemte oss Torsdag for å dra, så bestilte vi flybilletter til samme kveld ^^

 

Jeg drar nok til neste HW-LAN også, så lenge det ikke er i den hangaren.

Lenke til kommentar

HWLAN var uten tvil noe annet enn TG, og godt er det. Det var mange som klaget på at det ikke ble gjort mer for å gjøre det identisk med TG, og sammenlignet de to for å få frem hva som kunne vært annerledes. Personlig synes jeg at det meste gikk veldig bra, og det var ingen glitcher som var så fatale at de ikke ble tatt av veldig raskt. Claes til Gud, og kan ikke få takket ham nok for et fantastisk LAN. Det er ingen tvil om at jeg kommer tilbake neste år, mest sannsynlig som Info::Info-crew.

 

Jeg traff hyggelige mennesker, jeg ble gaffateipet (et rimelig patetisk forsøk om jeg får si det selv), vi fikk lurt en stakkars på chat.no og jeg traff en del søte gutter. Fan-tastisk.

Lenke til kommentar
Følelsen jeg sitter igjen med er at HW-Lan er i en BETA fase, men med sinnsykt mye potensiale.

Det var veldig lite informasjon om hva som skjedde, lite show (bra det som var), tullete lufting (skulle ha 5min om gangen, men så tar de 30minutter lufting når folk begynner å bli sur og forkjølet), savnet melk i kantinen, dyr mat, lite deltagere =(

 

Men jeg synes det var sykt koselig med å møte mennesker, hovedårsaken til at man drar på LAN (iallfall jeg).

Jeg tok dette LAN'et helt på impuls. Jeg og BeFs bestemte oss Torsdag for å dra, så bestilte vi flybilletter til samme kveld ^^

 

Jeg drar nok til neste HW-LAN også, så lenge det ikke er i den hangaren.

7029906[/snapback]

Ja for mine billetter hadde ingenting med saken å gjøre, neeeeida :thumbup::p

Lenke til kommentar

Jeg traff hyggelige mennesker, jeg ble gaffateipet (et rimelig patetisk forsøk om jeg får si det selv), vi fikk lurt en stakkars på chat.no og jeg traff en del søte gutter. Fan-tastisk.

7030476[/snapback]

 

Du skulle vist mer motstand, din pyse.

 

 

Savner deg og, søten. :love:

 

 

Litt trist at det er over. Jeg savner allerede alle de flott folka jeg møtte der. Blir nok EVENT::LIVE neste år også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er noe spesielt med HWLAN; uansett hva TG velger å finne på av events og konkurranser, så kan det ikke slå menneskene man møter på HW. Neste år forlanger vi at fredrikrb, Dotten og helst flere av jentene dukker opp.

7030626[/snapback]

 

Støttes!

Lenke til kommentar

Hw-LAN var bra ja :)

Selv om ikke alt var så bra som det kunne vært, var det bra. Og man må jo huske at det var første gang det ble arrangert, så man lærte en del, noe som forhåpentligvis vil gjøre det enda bedre neste år!.

 

Folkene på HW-LAN var også knall!

 

 

:love:

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...