Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir medlem, og når du kommer innpå så er det bare og betale, trenger ikke legge inn penger, de trekker rettogslett fra kontoen,

for eks. 15$ skriver du inn det, så trekker de det fra kontoen, enkelt og greit...:D

Skrevet

Jepp. Paypal er ikke vanskeligere å bruke enn hvilken som helst bankbetalingstjeneste. Men du må innom paypal når du trykker på "Pay with paypal"-linken der du betaler.

Skrevet
Elvis'ene kom 28....nå venter jeg bare på Milk Duds samt eplegodtene ;)

Har du prøvd Flaffytaffy og Tootsie Rolls? Fikk noe sånt sammen med den beste tyggisen ever: Trident fra en god venn av meg. Hr du en link til eplegodteriet? tror jeg skal kontakte han ang. en bankoverføring og bestilling av jelly beans, sour skittles og muligens ennå en ladning trident og be han om å merke det under 200 kroner

Elsker amerikansk godter :)

Skrevet
litt ot da men lurer på om noen har peiling på om det finnes nettbutikker over dammen som selger sportsbarer..

Du kan sende mail til looneystuff og spørre om han kan ta inn, tror han er veldig grei.

Skrevet

bestilte litt forkjellig fra looneystuff for 3 uker siden... jeg fikk 1 pakke 23\12 med : 23 kjærlighet på pinne, og red wines lakris , så fikk jeg også en lapp der det stod at bestillingen var sendt i 2 pakker ,... og jeg bestillte 48 kjærlighet på pinne , det er også en ting jeg ikke forstår... , men jeg sitter fortsatt å venter på den sisste pakken... der har jeg american candy ass. den med skittles ol, is-te , ... har bestillt fra dem noen ganger før , men har aldri tatt så lang tid.. selv om det har vært et par røde dager den sisste uka..

irriterer med at de ikke har Milk duds , de er så satans gode....

Skrevet

Hei, hva er den felles mening om Hot Tameles(leif?)?

Og, hva koster en vanlig pakke skittles i USA i butikkene der?

Skrevet

Vurderer sterkt og bestille Red Vines, men er litt i tvil om det er no vits....

Er det bedre en "vanlig" norsk lakris eller er det samme sakene?

Hvis det er nesten likt, så er det jo ingen vits.... :whistle:

Skrevet

red wines var ikke noe spess, vanlig lakris.. , helt grei smak syns jeg.. , takk for den som fant linken til milk dudds til meg.. har handla for 192kr i milkdudds... det ble litt det :p har vel milk duds frem til jul nå :p

Skrevet

Jeg fikk leverings bekreftelse 13 desember at 24 sjokolader var på vei til meg, så fikk jeg leverings bekreftelse 26 desember at jeg skulle få 24 pakker M&M's som jeg bestilte og de kom i dag, 9 dager etter bestilling.

Merkelig at sjokoladene ikke har dukket opp....

Skrevet
red wines var ikke noe spess, vanlig lakris.. , helt grei smak syns jeg.. , takk for den som fant linken til milk dudds til meg.. har handla for 192kr i milkdudds... det ble litt det :p har vel milk duds frem til jul nå :p

Mener du jul neste år :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...