Gå til innhold

De nye Gitarkameratene, hva synest du?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Ja, kjære Norge! Vi har nå fått våre nye Gitarkamerater:

 

- Kurt Nilsen

 

- Espen Lind

 

- Askil Holm

 

- Alejandro Fuentes

 

 

 

Personlig synest jeg at Gitarkameratene er flinke! De fremfører Hallelujah meget bra etter min mening, men en av dem trekker den, og det er Alejandro. Den pingle-stemma hans hater jeg. Kurt, Espen og Askil er flinke, synger rent og pent, men så kommer denne Alejandro med pustastemma si... De er behagelige å høre på, men kunne valgt ut en annen en Alejandro...

 

 

Hva er DIN mening om Gitarkameratene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første synes jeg de kunne kalle seg noe annet. Vi har allerede noen Gitarkamerater, og IMO er de mye mer fornøyelig å høre på. Hallelujah har jeg bare hørt 1 gang, og den synes jeg var heller laber. Råtten i forhold til Jeff Buckley, som har tidenes cover.

Lenke til kommentar
For det første synes jeg de kunne kalle seg noe annet. Vi har allerede noen Gitarkamerater, og IMO er de mye mer fornøyelig å høre på. Hallelujah har jeg bare hørt 1 gang, og den synes jeg var heller laber. Råtten i forhold til Jeff Buckley, som har tidenes cover.

7025856[/snapback]

Ja, selvfølgelig! Ingen kommer nok noen gang til å slå Jeff Buckley sin versjon, men det spiller den hvertfall sånn noen lunde... Men den forbarka Alejandro kunne jeg skutt.

Lenke til kommentar
Grunnen til at de er populære er Alejandro som alle syns er søt, pluss at de har valgt GODE låter å covre. Sangene er bra musikk lenge før de tok tak i dem, og folk kjenner dem igjen.

7026484[/snapback]

Enig

 

Så er det vel også stort sett folk med null peiling på musikk som synes dette er utmerket.

Lenke til kommentar
For det første synes jeg de kunne kalle seg noe annet. Vi har allerede noen Gitarkamerater, og IMO er de mye mer fornøyelig å høre på. Hallelujah har jeg bare hørt 1 gang, og den synes jeg var heller laber. Råtten i forhold til Jeff Buckley, som har tidenes cover.

7025856[/snapback]

De har vel ikke kalt seg "Gitarkameratene"? Det er det vel pressen som har gjort.

Lenke til kommentar
For det første synes jeg de kunne kalle seg noe annet. Vi har allerede noen Gitarkamerater, og IMO er de mye mer fornøyelig å høre på. Hallelujah har jeg bare hørt 1 gang, og den synes jeg var heller laber. Råtten i forhold til Jeff Buckley, som har tidenes cover.

7025856[/snapback]

De har vel ikke kalt seg "Gitarkameratene"? Det er det vel pressen som har gjort.

7026534[/snapback]

Ah, my mistake. Beklager.

Lenke til kommentar

Latterlig å kalle dem de nye gitarkameratene, jeg betviler enhver på stand om at de har laget en eneste sang på egen hånd.

Dessuten blir det å tilegne dem en slik status som å kalle Keane det nye Beatles, eller Ashley Simpson den nye Madonna, bare for å sette det på spissen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...