Gå til innhold

Dps build for warrio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fury er altfor gear dependant. Du får mye mer DPS av et vanlig MS build hvis du har crap gear, men hvis du har rank 14 gear + weapon og/eller items fra MC/BWL/AQ40 så er fury bedre.

Skrevet (endret)
men hvis du har rank 14 gear + weapon og/eller items fra MC/BWL/AQ40

7024326[/snapback]

På level 20? Var en level build han spurte etter såvidt jeg forstod :p (mulig jeg misforsto men)

Har prøvd Arms 2h og fury, og min mening er at DW fury er mye bedre til levling :)

Endret av Dimas
Skrevet (endret)

Er DW bedre til levling?

Har en warrior alt som er 44 nå, har brukt DW siden level 30 kanskje. En kompis som har en 60 warrior mener MS og 2H er bedre til levling, fordi det ikker er så gear avhengig.

Edit: Typo, mente 2H, ikke 1H

Endret av phoen|x
Skrevet
Er DW bedre til levling?

Har en warrior alt som er 44 nå, har brukt DW siden level 30 kanskje. En kompis som har en 60 warrior mener MS og 1H er bedre til levling, fordi det ikker er så gear avhengig.

7030690[/snapback]

dummeste jeg har hørt...

MS er bra med treig 2h våpen, var iværtfall når jeg spilte på warrioren min...

da er det ikke så gear dependant.

dual wield krever høy ap og mye crit for at det skal bli veldig bra, men det er greit å lvl med, tror jeg, har ikke prøvd selv.

Skrevet
Er DW bedre til levling?

Har en warrior alt som er 44 nå, har brukt DW siden level 30 kanskje. En kompis som har en 60 warrior mener MS og 1H er bedre til levling, fordi det ikker er så gear avhengig.

7030690[/snapback]

dummeste jeg har hørt...

MS er bra med treig 2h våpen, var iværtfall når jeg spilte på warrioren min...

da er det ikke så gear dependant.

dual wield krever høy ap og mye crit for at det skal bli veldig bra, men det er greit å lvl med, tror jeg, har ikke prøvd selv.

7030888[/snapback]

slik jeg har forstått det krever ikke DW høy ap og crit/hit for levling, det er først ved end game at man er avhengig av å komme over en viss grense på statsene for at DW skal være viable... Jeg kan riktignok ikke bevise dette, men jeg mener å huske det fra Den Store warrior tråden en gang tilbake, hvor dual wield ble sett på som den klart mest effektive måten å levle på og jeg syns det stemmer godt med mine erfaringer.

Dessuten er MS kjedelig. Alt for mye venting, selv om SS-WV komboen fyller skjermen med tall til tider.

Se forøvrig Den Store Warrior tråden, noelunne samme diskusjonen går der.

Skrevet (endret)

Selv har jeg levelet 2 warriors til lvl 60 på forskjellige servere. Min erfaring er at det er langt lettere å lvle med fury dualwield. grunnen til dette er at det er veldig vanlig å ende opp med en situasjon hvor både du og mob'en du sloss mot har veldig lite liv og da er det greit å ha dualwield fordi sjansene er at en av våpene dine fyrer ut den lille ekstra damagen du trenger for å bli kvitt mob'en og overleve.

i stedet for å stå og vente i 3.9 sec på at sverdet ditt endelig få fyre ut en høy crit på lav hp mob. Dessuten kjennes det ut som at ting går fortere når du dual weilder, det er alltid noe action. samt at du har en raskere rage generation.

Det er frosovet mulig at MS og 2h er bedre etter level 40 når du har tilgang til MS (disse instant attackene er veldig behjelpelig når du trenger å få ut den siste delen av dmg).

Men seriøst, se på fury treet. det er fullt av godbiter som gir deg høyere dmg, raskere angrep, høyere crit, reduced cooldowns, rage fra zerk rage etc etc. Når du derimot er lvl 58/60 og i "drittgear" (eller 68/70 alt ettersom hvor treig du er ;) ) så blir det jo tydelig at du får mye mer dmg fra MS.

men dw fury har alltid vært og vil alltid være den mest effektive lvling buildet til warriors.

Endret av DeadbeaT
Skrevet
Sett :

5% Crit

40% sjanse for 1 mer rage

og Piercing Howl.  :)

Og bruk dual-wield.

7024527[/snapback]

40 % sjanse for en HEL rage. nei du så riktig, en HEL rage! Jippi! :tease:

Hadde rogues hatt det samma talentet for å få energy hadde det vært det dårligste talentet en rogue kan få!

Skrevet (endret)
Hadde rogues hatt det samma talentet for å få energy hadde det vært det dårligste talentet en rogue kan få!

7034071[/snapback]

Å sammenligne energy og rage er bare idiotisk. Warriors får IKKE fyllt opp hele rage-baren automatisk hvert 5. sec, og warrior abilities er vesentlig billigere en rogue abilities. 1 rage >>> 1 energy. Skulle det vert sammenlignbart, hadde det vært 3 energy eller noe hos rogue, og det hadde slettes ikke vært noe dårlig talent..

Endret av likferd
Skrevet
Sett :

5% Crit

40% sjanse for 1 mer rage

og Piercing Howl.  :)

Og bruk dual-wield.

7024527[/snapback]

40 % sjanse for en HEL rage. nei du så riktig, en HEL rage! Jippi! :tease:

7034071[/snapback]

Det der lover jeg deg at du ikke sier når du slår på noen med 1.30speed daggers.

Brukte faktisk selv 2 av den SFK keep daggern med en gang jeg dinga 20. Gikk som en drøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...