Gå til innhold

Norges råeste klokker er kåret


Anbefalte innlegg

Grattis med nytt utstyr da Øystein... Oysfaerg er jo ikke kjent som den mest gjerrige.. det er iallefall sikkert.. Kos deg med hardwaren du..Det fortjener du..

Og, jeg må si.. jeg er rimelig imponert over dine loddekunnskaper.. Du er trolig en av de aller beste til å modde  i Norge..

7030961[/snapback]

 

Nei gjerrig er han ivertfall ikke. Han bruker de mulighetene han har fått til å hjelpe andre, og det står det stor respekt av.

 

Lukter vi NM i lodding :p

 

Denne uken skal jeg modde et P5B vanilla kort som gjør 550fsb originalt. Det kan bli morsomt det... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grattis med nytt utstyr da Øystein... Oysfaerg er jo ikke kjent som den mest gjerrige.. det er iallefall sikkert.. Kos deg med hardwaren du..Det fortjener du..

Og, jeg må si.. jeg er rimelig imponert over dine loddekunnskaper.. Du er trolig en av de aller beste til å modde  i Norge..

7030961[/snapback]

Hva loddet han?

7030971[/snapback]

 

Endel modder på 3 forskjellige P5B deluxe kort og noen modder på Sturla sitt X1900 XTX kort.

 

EDIT: oops dobbelpost..... :blush:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Hehe, må bare le av dere :D

 

Dere er jo helt ville klokkere, hele jengen.

 

Arti at Sturla fikk til noe så bra som dette og at det er såppas interesse for klokking her i norge. Synd at det ikke er flere som skiller seg ut, men det koster å skille seg ut på hw.no som klokker.

Det erfarte jeg for et års tid siden da vi var et jeng som klokket og ga alt for å stikke seg ut, men etter hvert ble dette dyrt og hadde lite lyst å blåse mitt nye x800xt kort, ved å vri litt til på poten for å henge med :p

 

Så dær ga jeg meg, hoppet av lasset og har siden stått på sidelinjen å sett på "tullingene" som fortsatte å klokke og klokker enda :dribble: Derav Oysfaerg, du har mye erfaring og mye respekt av meg og jeg vet at du har vært vinner i Hangar 4 om jeg har vært dær eller ikke.

 

,men

 

Håper noen som får sjansen til å sette Oysfaerg heder og ære i fare til neste år..

 

 

 

:dremel:

Lenke til kommentar

Jeg må nok en gang få lov til å takke Kjell Erik og Sturla for ett meget bra show og en utrolig morsom og ikke minst lærerik gathering, det var utrolig moro å leke med LN2, dice og cascade (Hint hint Kjell Erik!).

 

Nå ser det dessuten til at jeg får napp hos AGA/Tess mtp levering av div. nedkjølingsutstyr ;)

 

Denne uken satser jeg på at det blir WR-forsøk i SuperPi 1M og maxklokk av E6600 og E6300, det hadde vært moro å dratt de i land.

 

Og KEB/Sturla: Rest assured, WRene på singlekorta deres lever ikke lenge;)

 

Takk til alle som har støttet meg og stått bak meg, setter stor pris på det og som sagt - Jeg hjelper til og bidrar så langt jeg klarer og håper det kan hjelpe til for å få opp miljøet her i Norge, vi har ett naboland som ligger langt foran oss i overklokking, noe jeg håper vi får en slutt på!

Lenke til kommentar

Gratulerer Oysfaerg :!:

 

 

Det er mange slik som meg som sitter hjemme og hobbyklokker og skryter til kompiser om 3d og spi, men du/dere stiller i en klasse for seg selv.

 

Gleder meg allerede til NM neste år, regner med at det blir "tøffere" konkurranse da!! (hvis "de" tør å stille opp da, he he)

 

PS: Du har ikke et hovedkort til overs? mitt har tatt kvelden :(

 

:tease::thumbup:

 

Mvh

amdme

Lenke til kommentar
amdme: Takk takk :) Hva slags socket trenger du?

 

Jeg gleder meg til neste år jeg også, så absolutt, men jeg er redd det blir mange lange kvelder før den tid ;)

7031705[/snapback]

 

Håper du holder ut de lange kveldene, hehe. Dette er jammen verd en oppfølger :!: Tror du har fått en egen "fanclub" her ute :cool:

 

PS: Jeg har et S939

 

Mvh

amdme

Lenke til kommentar
Må si meg helt enig med stoolman med flere her,alle hadde muligheten og den beste av de som stilte vant og all ære til han.

Om en ikke stiller har en overhode ingen rett til å kritisere andre,det synest jeg er bak mål.

Så slutt med denne småligheten som vises her og vær heller voksen nok til å gi æren til de som fortjener den,nemmelig de som stilte opp  :thumbup:

7030403[/snapback]

 

Hvor var du ?

 

Husker din ramguide du lagde for noen år tilbake, og trodde\håpte du skulle være med.

 

 

 

Jeg trodde også det var eget utstyr som skulle brukes...ombestemte dere dere underveis ?

Og snekker'n, "alle" hadde vel ikke muligheten vel ..eller ?

Trodde det var bare de som ble invitert som kunne stille.

Lenke til kommentar

For ørtonde gang, grattis øystein.. :)

 

 

Til noen andre her: Er livet virkelig så langt at man har tid til være fiender med andre for alltid? Kjenner historikken til enkelte hendelser og uheldige episoder som er blitt diskutert ferdig.(tror jeg)

 

Nå er det på høy tid for å glemme "gamledritten" og se fremover med nye øyene.

 

Hardcore OC har en liten kjerne og alle "kjenner" alle her i norge. For "sporten" sin del er det særdeles viktig for å få forene kreftene og kjøre interessen enda mer opp. Flere personer og lag bør komme ut av skapet og satse på neste års konkurranse, uansett hvem som er arrangør. Da blir det show.... :thumbup:

 

Kan også tenke meg at flere sponsorer vil stille opp med større interesse når bredden av OC-sporten øker.

 

Bare meg.

;)

Lenke til kommentar

Ett annet vigtig poeng i denne sammengheng er at det er pr i dag ingen andre enn HW -nettverket som har kapasitet og kontakter nok til å dra noe sånt igang.. Riktignok var det jeg som arrangerte, men det var hardware.no og da i sær Claes Halvorsen som gjorde det mulig å arrangere dette. Han fikk inn Komplett.no som sponsor, og har også tilrettelagt slik at det var mulig å gjennomføre arrangementet. Arrangentet kostet MYE penger å arrangere, og jeg vil rette en stor takk til Komplett ved Lars Førisdal som har stilt opp på alle mulige måter.

7027767[/snapback]

 

HW-Lan hadde en millionbedrift i ryggen, hva\hvemhar TG ? :hmm:

Lenke til kommentar

TG arrangeres av KANDU eller "Kreativ Norsk Data-ungdom". De henter inn sponsorer hvert år. Det er riktig som det er sagt at Netshop har sponset TG i noen år, men det har også Asus og mange andre.

HW-nettverket er meget greit å forholde seg til, og det skal sies at de tar ansvar for brukerne sine.

Kan ikke se noen annen potensiell arrangør enn hardware-nettverket. Det er bare sånn det er.

Hadde det vært noen andre potensielle, hadde jeg fortsatt holdt meg til hardware...

 

Det er bare sånn det er. Har fått mye hjelp og støtte av hardware-nettverket, og det er noe jeg setter pris på. Sånt betales med lojalitet.

 

Forumet på hardware er et godt sted å være. og et godt sted for utvikling og vekst innen datakunnskap og overklokkingsrelaterte aktiviteter.

Nå er det slik at det ikke finnes noe alternativ heller....Og for å være ærlig.. jeg savner ikke noe alternativ...

Vil jeg ha variasjon så får jeg dette på XS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...