Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt Sacco Sekker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en tidsmaskin (helst en litt stor en, så du får plass til sekken). Sett tidsvelgeren et eller annet sted mellom 70- og 90-tallet (før egen fødsel er fint, så slipper du snåle situasjoner). Trykk på riktig knapp og håp på det beste. Når du har landet, setter du kurs mot nærmeste møbelbutikk. Husk å ta med nok kontanter, siden kredittkortet ditt ikke vil fungere. Mesteparten av mynter og sedler fra den tiden er ikke i bruk i dag, så lykke til. Du vil kanskje finne en sparegris med tiøringer et eller annet sted hjemme, den kan du ta med deg. Hvis ikke er det sikkert noen som vil betale for å prøve PSP-en din, så du kan sikkert skaffe deg litt spenn på den måten.

 

Når du har dratt tilbake i tiden bør du være forsiktig med hva du gjør. Ikke drep noen, det kan få konsekvenser.

 

Når du så har kjøpt sekken, sleper du den inn i tidsmaskinen din. Det er nå du tar fram lappen du selvfølgelig har i lomma hvor du har notert nøyaktig dato og klokkeslett for avreise. Dette er viktig da alt annet kan føre til ubehageligheter. Sett deg godt til rette i din nyerhvervede saccosekk, slå maskinen på og vips, er du tilbake på null-tallet med en skatt fra svunnen tid. Det kan være litt knot å reise seg opp fra sekken, derfor bør du ha et håndtak eller to i tidsmaskinen. God reise!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Heisann

 

Lurer litt på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt en stor og digg Sacco Sekk i oslo området?

 

Mvh

EvenruD

 

 

Hva med Sumo bean bag ? Noen som veit om noen i norge importerer denne? Så utrolig digg ut :dribble:

 

 

Her er svaret dere søker: http://www.shoporama.no/produkt.php?product=110

Dette er nok kun en nettbutikk men den er mer eller mindre det nærmeste jeg kom en norsk forhandler av disse "Fatboy" sekkene :).

 

Skal bestille selv også :D som raid2 sier...ser utrolig digg ut ^^

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...