Gå til innhold

Gratis spill til pc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Noen som vet om noen kule spill jeg kunne teste ut til pc? Jeg vet det finnes mange gratis gode spill på nett, men er på utkikk etter noen nye, har fra før av lastet ned GTA1 og GTA2 gratis fra utviklerene sin hjemmeside, finnes det flere slike sider der utviklerne gir ut gamle spillene sine gratis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan varmt anbefale "Home of The Underdogs":

http://www.the-underdogs.info/

Det er et nettsted med tusenvis av undervurderte spill som ikke lenger blir solgt i butikken. Du vil ikke finne Doom, Quake og andre storselgere, men mange små juveler.

Ellers så kan du søke litt etter "abandonware" i Google.

Endret av pengegaute
Skrevet
Kan varmt anbefale "Home of The Underdogs":

http://www.the-underdogs.info/

Det er et nettsted med tusenvis av undervurderte spill som ikke lenger blir solgt i butikken. Du vil ikke finne Doom, Quake og andre storselgere, men mange små juveler.

Ellers så kan du søke litt etter "abandonware" i Google.

7015189[/snapback]

Man finner velkjente klassikkere som Broken Sword og Gabriel Knight der også. :)

Skrevet

Det kommer en gratis oppfølger til King's Quest som heter "The Silver Lining", som er laget med tillatelse fra Vivendi (som eier rettighetene til KQ), denne finnes på www.tsl-game.com. Det finnes også remakes av KQ1 og KQ2 på bigbluecup.com. :)

Skrevet

Er Underdogs overbelastet hele tiden eller noe? Ingen av downloadene jeg har prøvd, fungerer. Får beskjed om at jeg muligens kommer fra feil URL eller er hindret av en proxy. Nope and nope. Regga for sikkerhets skyld, uten at det hjalp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...