loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 .. spiller med *alt* maxet ut, og ligger på rundt 15-20 utendørs, og helt ned til 5-10 når det er mange NPC'er specs i profil.
loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Ute? .. det kan ikke være .. mulig. Hvilke system har du?
loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Aha, må .. lære meg og sjekke der.
loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan ser man hvor mye fps man har? 7014204[/snapback] Jeg bruker Fraps
reds Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg ligger på ca 20-30 utendørs og 40-50 innendørs. Skjer det mye, kan den droppe til 20 innendørs også. Alt på max her. Kjører noen mods som forbedrer flyten osv. derfor god fps. Specs i profil! Endret 6. oktober 2006 av Marius E
reds Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Heisann! Jeg bruker disse moddene: -Natural Environments -Short Grass -Oblivion Eyes -Natural Faces -Landskap LOD Replacement Alle disse er med i min mod-samling som er aktiv. Bruker også flere mindre modder som gir nye spells, men som ikke teller på fps. Jeg har tweaket en del i .ini-fila for bedre flyt. Hadde også en mod til om forandret størrelsen på teksturene til det bedre, men finner den dessverre ikke igjen. Les guidene til Randy Sledgehammer her og her for tips. Lykke til med moddingen! Endret 6. oktober 2006 av Marius E
Rescue me Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan ser man hvor mye fps man har? 7014204[/snapback] Jeg bruker Fraps 7014222[/snapback] bruker fraps, men det bare får å filme hvis jeg kommer på noe kut. nå vet jeg iallfall fa de nummerene betyr
loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Nå har jeg tweaket en god del .. og .. jeg opplever *drastiske* forbedringer Har opptil 30 fps mer en vanlig nå. Har snekret sammen en pakke, poster den her om litt!!
TrickyX Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Kjører som regel med rundt 40 FPS ute, inne kan det være fra 50-150 FPS, alt etter. Oppløsningen er 1024x768. Item, object og actor rekkevidden er litt over standard. Self shadows og grass shadow av, samt int. og ekst. shadows litt over standard. Resten på maks.
Smirnoff Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) 15-25 ute, alt fra 35-? inne. 1152x864 i oppløsning. Husker ikke hva de forskjellige innstillingene står på, men utenom view distance som er på max, og textures satt til Large, så er vel alt annet satt til et middels nivå. Har Landscape LOD og Better water installert, pluss litt småmodding mht gress og slikt i .ini-fila. Specs i profil, ikke allverdens maskin å kjøre på, men absolutt spillbart. Endret 8. oktober 2006 av Smirnoff
.tomf Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 15-25 ute, 30-40 i byer, 50-70 inne. Kjører 4x AA + HDR, 1280x1024 oppløsning. Texture size = large. LOD på maks. Tree, item og actor fade på maks. Tree canopy shadows og shadow on grass = on. Shadow filtering på high. Vann og alt slikt på maks. Specular distance på maks. Shadow on self = off. Av grafikk mods så kjører jeg Natural Environments, Advanced Water Modification og en LOD landscape texture mod. Specs i profil.
MiSP Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Av grafikk mods så kjører jeg Natural Environments, Advanced Water Modification og en LOD landscape texture mod. 7023783[/snapback] Kjører du Natural Environments uten Natural Water, da? Og stjeler ikke AWM mye ressurser, ettersom den hele tiden skal kalkulere grafikken til vannet? (hva som reflekteres, hvor godt det reflekteres, avhengig av avstand, osv.) Endret 8. oktober 2006 av MiSP
Snerk Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjører på low graphic settings med distant landskape, trees og buildings slått på. Og med gress helt av. Min fps ligger typisk på rundt 20 ute og rundt 20-40 inne. Men noen steder, eller hvis d er mange fiender tilstede, kryper den ned mot 10 og da bynner den a lagge... Veldi irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå