Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min drøm :)


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Jeg ønsker å gå i dress å bli møt på fest av ei jente. Så blir jeg tatt med hjem til henne (eller omvendt).

Jeg blir dratt inntil en vegg der jeg står og ikke kan gå noen vei hvor hun kliner med meg. Jeg prøver å kle av henne det hun har på seg, men hun avviser meg å slenger hendene mine vekk opptil veggen å sier "Stå stille der" hun er veldig kåt på meg.

Plutselig tar hun av meg dressjakken mens hun kliner ømt med meg og knepper opp skjorta mi. Jeg prøver igjen å kneppe opp blusen hennes, men hun merker meg å slenger vekk hendene mine.

Hun er halvveis på kneppingen av skjorta mi.Og jeg prøver igjen, men nå distraherer hun meg med å kline med meg og nok en gang presse hendene mine inntil veggen igjen.

Hun smiler til meg med et kåt blikk å kneper opp resten av knappene på skjorta mi. Hun Tar opp skjorta, men tar den ikke av. Hun stryker gjennom magen min først og etterpå tar hun slipset mitt å knyter det i munnen min så jeg er kneblet.

Grrrr sier hun Grr sier jeg tilbake.

Mens jeg står der å biter på slipset mitt og hun beundrer overkroppen min. Jeg prøver igjen å ta opp en knapp på blusen hennes, men hun presser armene mine til veggen igjen å holder meg i brystkassa. hun slikker brystvortene mine for å distrahere meg. Hun tar av meg skjorta og slipset. Der står jeg i bar overkropp å venter på hva hun kommer til å gjøre.

Hun slikker brystvortene mine og magen min.

Hun kliner ømt med meg mens hun gnir meg i skrittet utenpå buksa. Jeg blir nok en gang avvist når jeg skal prøve meg på et av plaggene hennes.

Hun slikker overkroppen min. Lager sugemerker på meg osv. Til hun åpner buksebeltet å kaster det vekk.

Hun gnir på området der pikken min er den er stiv nå. Hun knepper opp buksa mi, tar den av å begynner å gni på den svarte trusa mi. Hun slikker rundt området å går opp igjen å kliner med meg igjen.

Jeg dytter henne vekk på måfå, men hun dytter meg inntil veggen igjen. Hun ber meg snu meg å spanker rumpa mi utenpå trusa. Det er deilig.

Jeg blir stadig vekk avvist i å kle av henne og jeg liker det. Etterhvert tar hun avmeg trusa å Suger meg kjempe bra. Hun er som den flinkeste i hele verden. Etterhvert kler hun av seg å vi knuller også går alt av seg selv.

 

 

Hvorfor har jeg en sånn drøm?? Er det normalt?? Hvis noen fler har noe lignende drøm så vil jeg høre. Hehe elsker å drømme om det jeg nettop skrev. Er det vanlig å like å bli avvist av å ikke få kle av jenta? osv.

 

Noen meninger grunner og altmulig hjelp til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sugemerker..? er ikke det litt 1988...?

7019288[/snapback]

 

Mere som 1987 tror jeg :hmm:

 

 

OT: Slike fantasier er vel helt naturlige. Det er ikke sikkert du hadde likt å bli dominert i virkeligheten en gang. Nettopp fordi dette er fantasi, det er helt naturlig å ha fantasier i diverse varianter som ikke nødvendigvis trenger og testes. Tipset er å finne en du er helt trygg på for å prøve ut fantasien, ikke var dette en spesielt drøy fantasi heller. ;)

 

(PS legg til ett ord i topic, ellers kommer moddene...)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

7019427[/snapback]

 

Hvor er den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...