Gå til innhold

HW-Lan 06: Musikken på scenen


Nesredna

Anbefalte innlegg

Hvorfor må det spilles så jævla høyt?

Hvorfor ble det kjørt musikk midt på natta med påfølgende basstester om morgenen?

Hva med å respektere at folk vil sove? Jeg hadde vertfall litt trøbbel med å sove godt i det maset...

 

Poenget med soveområdet mister vel litt av poenget? Skjønner det for sikkerhetens skyld, men når det skal dundres musikk av fjortisser som shower off sine skurrende 1000kr`s høytallere samtidig som scenen spiller trance hele natta gjennom....

 

Ja jeg er litt gretten nå.

 

 

Bortsett fra det :no: Great LAN! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror ikke det er oss på scena der skal klage så mye på :)

 

ikke det at vi ikke spiller høyt, men det er deltagerne med masse høytalere som lager ganske mye lyd :) 

 

rett meg hvis jeg tar feil :)

 

mvh

michael

7009840[/snapback]

 

Forstå meg rett, klager ikke på musikken, men nivået på musikken. TG hadde en lur løsning med sovetelt og at man hadde der anledning til å legge seg et godt stykke unna høyttalere, og der var det TYST fra scenen sin side som regel.

Og deltagerenes høyttalere bråker ikke like mye som scenen sine

Endret av MT5Knugen
Lenke til kommentar
fra 3 til 10 er vi stille :) og har absloutt ikke full rulle resten av dagen :)

 

hmm, husker faktisk ikke at scenen har bråkt så mye idag, bare under shows og lydtest + ett par perioder med film på storskjerm/musikk

7009914[/snapback]

 

All trancen som ble spilt i hele natt?

 

dette kan jo også ha vært deltakere, men da må de ha noen sinnsykt bra høyttalere som de har gjemt godt.

Endret av MT5Knugen
Lenke til kommentar
All trancen som ble spilt i hele natt?

 

dette kan jo også ha vært deltakere, men da må de ha noen sinnsykt bra høyttalere som de har gjemt godt.

7009959[/snapback]

 

deltagere :)

 

er ganske sikker :) husker faktisk ikke at det var høyt støy nivå i nærheten av meg(Sitter ved scenen).

 

edit:

 

 

så du edita :) de høytalerne som er "gjemt" er der,,, har 3-4 større anlegg på min høyre side nå, de største flytta seg lengts unna sove delen for at dere skulle få sove:)

 

 

men ansyways:

 

ørepropper ftw!

Endret av disco808
Lenke til kommentar
Hvorfor må det spilles så jævla høyt?

1.

Hvorfor ble det kjørt musikk midt på natta med påfølgende basstester om morgenen?

 

2.

Hva med å respektere at folk vil sove? Jeg hadde vertfall litt trøbbel med å sove godt i det maset...

 

Poenget med soveområdet mister vel litt av poenget? Skjønner det for sikkerhetens skyld, men når det skal dundres musikk av fjortisser som shower off sine skurrende 1000kr`s høytallere

3.

samtidig som scenen spiller trance hele natta gjennom....

 

Ja jeg er litt gretten nå.

 

 

Bortsett fra det  :no:  Great LAN!  :cool:

7009731[/snapback]

 

1.

Det var ikkeNOE om natta, det var faktisk et anlegg på høyresiden av scena, jeg var utrolig irritert på de jeg og! Om morgenen, det var etter ti, så vet jeg ikke hvorfor. Våknet av det selv :p Og det var utrolig digg, høyttalerne spilte ikke på fullt heller :wee: Som jeg fikk med meg.

 

2.

Fra etter showet på scenen var slutt til klokka var ti, var det ikkenoe fra oss.

 

3.

Vi gjorde ikke det, sier det igjen.

Lenke til kommentar
Hvorfor må det spilles så jævla høyt?

1.

Hvorfor ble det kjørt musikk midt på natta med påfølgende basstester om morgenen?

 

2.

Hva med å respektere at folk vil sove? Jeg hadde vertfall litt trøbbel med å sove godt i det maset...

 

Poenget med soveområdet mister vel litt av poenget? Skjønner det for sikkerhetens skyld, men når det skal dundres musikk av fjortisser som shower off sine skurrende 1000kr`s høytallere

3.

samtidig som scenen spiller trance hele natta gjennom....

 

Ja jeg er litt gretten nå.

 

 

Bortsett fra det  :no:  Great LAN!  :cool:

7009731[/snapback]

 

1.

Det var ikkeNOE om natta, det var faktisk et anlegg på høyresiden av scena, jeg var utrolig irritert på de jeg og! Om morgenen, det var etter ti, så vet jeg ikke hvorfor. Våknet av det selv :p Og det var utrolig digg, høyttalerne spilte ikke på fullt heller :wee: Som jeg fikk med meg.

 

2.

Fra etter showet på scenen var slutt til klokka var ti, var det ikkenoe fra oss.

 

3.

Vi gjorde ikke det, sier det igjen.

7011349[/snapback]

if u cant take it rent an hotell. ore learn to handel the true spirit of LAN. lite soving høy musikk osv. skal ikek være no sån som dreamhax dritt mere som tg ftw

Lenke til kommentar
Forstå meg rett, klager ikke på musikken, men nivået på musikken. TG hadde en lur løsning med sovetelt og at man hadde der anledning til å legge seg et godt stykke unna høyttalere, og der var det TYST fra scenen sin side som regel.

Og deltagerenes høyttalere bråker ikke like mye som scenen sine

7009860[/snapback]

 

Deltakere som lager bråket. Ta deg en runde å se på di forskjellige anleggene.. og grunnen til at du hører ting bedre her er at denne hangaren er mindre enn vikingskipet .. og er formet annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...