Gå til innhold

HW-Lan 06: Musikken på scenen


Nesredna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjønner ikke.

Jeg la meg 4-tiden i gårnatt, og sto opp av meg selv i 12-tiden.

 

Uansett, spill mere none-trance musikk (altså annet ann trance)

Hva med noe "skikkelig" musikk som BF:V musikken, Dark & R-Win, JerryC, The Beach Boys, ect? ^^

7023135[/snapback]

 

øhh.. hvor ble av de skikkelige artistene i lista di?

synes scene gutta skulle spilt mer litt liste-pop osv, noe som går greit for de fleste.

 

Hva med et høyttaler forbud mellom 3 og 10? =)

7023864[/snapback]

 

altså, hvor har du vært under lanet? har du ikke lagt merke til at lyden skrus ned ved kl 03.00 og flatt jern igjen nøyaktig kl 10.00?

Lenke til kommentar

Jeg synes dere kan ha et forbud mot høytalere neste lan!

Når du ikke kan se på film med headsett kl 10.01 fordi en fjortisstater med Cerwin-annlegg sitter å kjører basstest, blir man fryktelig irritert...

 

Men litt off-topic: brukte ikke de som hadde med annlegg alt for mye strøm enn det de hadde lov til? Tenkte på det da jeg satt der og hadde lyst til å kaste dem på huet og ræva ut av hangaren...

Lenke til kommentar

Jo, de brukte mer enn 230W, men når rekkene ikke var fulle, og mange ikke bruker mer enn 100-150W, blir det endel til overs for resten.

 

Under normale forhold ble det ikke målt mer enn 170Amp for alle sammen, det er ganske lite. Så vi ble bedt om å bruke litt mer strøm på Scena :p

Lenke til kommentar
synes scene gutta skulle spilt mer litt liste-pop osv, noe som går greit for de fleste.

List-pop er vel det værste innen musikk du kan få, iallfall hvis du følger VG listen.

 

"Aiiiiii Wiilll løøøvve yuuuuuu, evryyydayy..

Aiiiiii Wiilll løøøvve yuuuuuu, evryyydayy...

Aiiiiii Wiilll løøøvve yuuuuuu, toomorrrow..."

 

Nei, jo gamlere musikk, jo bedre.

Men alle har forskjellig musikksmak.

Lenke til kommentar

Syns ikke det bør være forbud mot høyttalere, men jeg er enig i at jeg syns de kunne ha styrt seg litt. Dessuten hadde alle de med høyttalere tilsammen 8 plasser hver seg eller no, siden de bare satt på den ene siden, så de som hadde lyden på borterste raden der hadde jo 16 amp til å drive anlegga sine..

Lenke til kommentar

Uansett, på Lørdagsnatten ble det spilt drittmusikk fra noen av deltagerene på fult lydnivå.

Når det er regler om "Ingen høytalere mellom klokken 03 og 10", så synes jeg disse skal følges opp.

Hrisebro var vel å sa ifra etter en stund, men jeg kan ikke si at lydnivået dempet seg etterpå.

Hva skjedde, Hrisebro? , om du leser dette.

Lenke til kommentar
Jepp.. Får håpe det.

Bør bli regler mot å ha med annlegg som trekker mere strøm enn det hver deltager er tildelt også. ;)

7039682[/snapback]

 

Kjøper en deltaker 2 eller fler plasser burde han jo få da 2 eller fler AMP tilgjengelig.

7040590[/snapback]

Ikke for å være frekk, men "kom du frem til det helt av deg selv?" :p

Selvfølgelig skal de få det. Jeg og to kamerater spleiset på en ekstra plass på et annet dataparty for å få en plass til å plassere bagasje.

Så om man spleiser så er det ikke så alt for dyrt å kjøpe en ekstra plass, men reglene om spilletider bør uansett overholdes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...