Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-Lan. hva synes folk ?


eiliv90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver å laster ned masse greier =) spiller også litt.

Jeg syns det var mye tull når lanet startet. mega lang kø for å få bånd. (3stk som somla med å ta imot, sjekke billetten og gi ut bånd). Vi måtte også stå ute litt å vente pga lanet ikke startet klokken 12. men det var greit.

Det var også bedre sikkerhet på dette lanet enn det er på gardermoen flyplass for å komme inn i selve hangaren. Security skulle sjekke i bagger og poser. unødvendig.

Det er også noe tull med microbølgeovner og vannkokere. Jeg har ikke sett noe til micron men jeg har sett 2 vannkokere. men hva skal man med de uten vann? man kan jo ikke stikke av med vannkokeren for å fylle vann på do, siden doen er ute på andre siden av hangaren. Infodesken vet heller ingen ting så det nytter ikke å spørre de om noe.

 

Men ellers er dette et koselig lan =)

Lenke til kommentar

er ganske standard lan så langt syntes jeg

 

positive: crew folka er hyggelige (har jeg erfart iallefall så langt)

stabilt som bare det, internett har vært nede 10-30 min bare, nettverk/strøm osv har vært helt uproblematisk :)

 

negative: har ikke hørt noe om f.eks. det badeopplegget som har blitt pratet om, ikke noe om seminarer og for meg så er dette helt vanlig lanparty så langt, ikke noe av "Vi vil gjøre en ekstra innsats for å få med dere som aktivt engasjert i de forskjellige faglige forumkategoriene våre" enda som jeg har fått med meg.

 

Folk speller og har det gøy, liker du deg på lanpartier så vil du like deg her

Lenke til kommentar
Jeg driver å laster ned masse greier =) spiller også litt.

Jeg syns det var mye tull når lanet startet. mega lang kø for å få bånd. (3stk som somla med å ta imot, sjekke billetten og gi ut bånd). Vi måtte også stå ute litt å vente pga lanet ikke startet klokken 12. men det var greit.

Det var også bedre sikkerhet på dette lanet enn det er på gardermoen flyplass for å komme inn i selve hangaren. Security skulle sjekke i bagger og poser. unødvendig.

Det er også noe tull med microbølgeovner og vannkokere. Jeg har ikke sett noe til micron men jeg har sett 2 vannkokere. men hva skal man med de uten vann? man kan jo ikke stikke av med vannkokeren for å fylle vann på do, siden doen er ute på andre siden av hangaren. Infodesken vet heller ingen ting så det nytter ikke å spørre de om noe.

 

Men ellers er dette et koselig lan =)

7009299[/snapback]

 

Gå i kantinen og KREV vann. De kan ikke nekte. :thumbup: Da kommer jeg ned og lager bråk!

Lenke til kommentar

Datapartiet har vært helt utrolig bra! Har aldri vært på noe bedre. Crewet er skikkelige folk, nettverket er stabilt, artig kar på scenen. GODE premier, god luft i hangaren.

 

Det eneste negative er de sky høye kiosk prisene, og kanskje at dere kunne ha skaffa en vogn til med dusjer og toaletter :p

 

Konklusjon: TOPPERS!!!

Lenke til kommentar

Til dmon: Demp deg litt om natta :p Vi som sitter ved scenen er jævli irritert på at folk spiller høyt masse trance osv tull hele natta.

Så når en gikk bort og ba deg dempe deg, så gikk han til en annen en, og da skrudde du opp igjen, det skaper dårlig stemning.

 

Og Trym, konferansieren, han er Topp! :w00t:

Samme med Net, Pwr, Sec (litt pirkete :p ), Info kunne vært litt mer oppdatert, Event, alle crewene gjør en strålende innsats for at dette LANet skal bli et bra LAN! ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Vi i Info gjør så godt vi klarer, det er bare akkurat ved vaktskifte at folk ikke er oppdatert på all informasjon. Vi i Info har egentlig ikke som jobb å vite ting, men å finne ut av ting, og det kan ta litt tid. Dere får være tålmodig, så lover vi å være hyggelige og hjelpsomme.

 

Vi setter veldig stor pris på at alle har vært hyggelige og tålmodige mens vi har forsøkt å løse problemene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...