ugotabanana Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Synes Winterspring er et meget vakkert sted ;>
Wyldelife Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Stonetalon Mountains, så isolert å øde, utrolig fredfullt i Alliance outposten der. Jeg og en venn "overnattet" i "hotellet" der Pluss der får man også flight pass Ellers digga jeg Lakeshire i Redrigde
Dewd Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Zul'Gurub er da den instancen jeg liker best. Brukte å hate denne instancen til de grader før, men ikke nå lenger. Deretter når jeg trenger penger/leather blir det som oftest en tur til Un'Goro for å slakte Gorillaer/Devilsaurs. Idling/afk spot har alltid befunnet seg i IF, men av en merkelig grunn skiftet jeg til SW etter at jeg kom tilbake fra en '3-måners' pause
DaXoN Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Zul'Gurub er da den instancen jeg liker best. Brukte å hate denne instancen til de grader før, men ikke nå lenger. Deretter når jeg trenger penger/leather blir det som oftest en tur til Un'Goro for å slakte Gorillaer/Devilsaurs. Idling/afk spot har alltid befunnet seg i IF, men av en merkelig grunn skiftet jeg til SW etter at jeg kom tilbake fra en '3-måners' pause 7289897[/snapback] Beste hopper rundt og ikke gjøre noen ting inspecte folk tiden er i orgrimmar etter min mening ^^ hehe ellers liker jeg veldig godt AV mange aliance og slakte og mange horder som sloss side om side
Sodd Ball Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg liker Lakeshire, så fint og... uskyldig (yeah right) der. Ellers er jo inner maraudon veldig fint da.
MrLee Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) hun så sur ut Hmm, jeg tror jeg har svart her før, men jeg digger arathi highlands eller mulgore... store åpne sletter med pent, grønnt gress Endret 15. november 2006 av MrLee
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 jeg liker Dun Morogh best, minner meg veldig om de norske fjellandskapene på vinteren , btw hvor er WoW's svar på Galdøpiggen?
knux Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 OT, men klikker snart gal hvis OP ikke kan rette på ordet favoritt i topic navn.
DaXoN Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 OT, men klikker snart gal hvis OP ikke kan rette på ordet favoritt i topic navn. 7292103[/snapback] hehe orker ikke og gjøre det ^^ tar jo tid er jo bare og ignorer skrivefeilen :=)
DirtyBit Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Under city syns jeg er stili, sitte oppe i tronen å høre arathas drepe faren sin... "what are you doing my son" "sucsseding you... father" å bjelle lyden fra klokka som har falt ned... lorderon ftw!
DaXoN Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Under city syns jeg er stili, sitte oppe i tronen å høre arathas drepe faren sin... "what are you doing my son" "sucsseding you... father" å bjelle lyden fra klokka som har falt ned... lorderon ftw! 7295484[/snapback] av en aller annen grunn liker jeg veldig godt Ubrs :=) vis du har en god grp er Ubrs veldig gøy ^^ med randoms noob som dispander er det ikke noe gøy
Varmo Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Liker Elwynn og Redridge veldig godt, mye gode minner derfra. Har desverre aldri vært så høy lvl (har en character under levling nå vel og merke) men husker jeg elsket å spille i STV når jeg var hos kamerater som hadde characterer som var høye nok til å gå der:)
PcT Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ikkenoe nytt i BC slår Mulgore <3 (første stedet jeg noen gang så når jeg logga inn på wow retail closed beta <3)
ku7 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hinterlands er et deilig sted... Blackrock mountain er heller ikke så værst på innsida... Fint når du står på brs ballkongen og ser ut mot dragen og lavaen og dvergene på veggen . Men må innrømme at musikken i desolace / barrens er den beste musikken... derfor liker jeg de stedene og... my bra på wow egentlig
M@R7!N Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Nagrand i tBC. Minner meg litt om idylliske Mulgore, i tillegg til masse pvp
Gnurk Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Har alltid likt Ashenvale og Feralas - Winterspring er ikke så ille det heller.
DaXoN Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Uten tvil Mulgore. 7303109[/snapback] enig med a mulgore er veldig did og lvl de første lvl til min tauren warrior ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå