Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Blir vel to episoder på rappen i år også? Og ja det bør bli en helsikes avslutning nå, gleder meg til siste scena som har blitt diskutert i en annen tråd (hvis den i det hele tatt er ekte da).

 

Kan forøvrig si at jeg ikke helt har sansen for Doyle, han har bare ikke det som trengs for å bli likt :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir sesongavslutning i Lost, 24 og Heroes. Hva skal jeg da følge med på  :dontgetit:

8620746[/snapback]

kansje litt Off topic men :p : kyle XY , the 4400 , traveler er konge serier som går om sommeren :p anbefales!

 

btw preview/promo på www.24fans.net , så ut til å bli MYE action hvertfall :w00t:

Lenke til kommentar

gleder meg sykt til season finale på tirsdag ass :D

 

og btw gleder meg ganske mye til mandagen og for da kommer den 400th episoden av the simpsons som kiefer sutherland er guest star i :D bler digg

 

her er 2 preview til simpsons episoden ;

http://www.24fans.net/videos/400th_simpsons_2/

http://www.24fans.net/videos/season_finale_sunday/

 

gleder meg!!

 

edit ; leif

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
Blir vel to episoder på rappen i år også? Og ja det bør bli en helsikes avslutning nå, gleder meg til siste scena som har blitt diskutert i en annen tråd (hvis den i det hele tatt er ekte da).

 

Kan forøvrig si at jeg ikke helt har sansen for Doyle, han har bare ikke det som trengs for å bli likt :tease:

8620164[/snapback]

 

Enig, i tillegg ødelegger det veldig for meg at jeg har sett han i Scrubs som "Paul", en små feminin sykesøster.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg nesten til å få sesong 6 overstått, har rett og slett vært en kjip sesong. Klart, det har selvsagt vært en god del bra underholdning (ellers ville jeg ikke sett det), men nå ser jeg mest fram til "nyskapningen" produsentene lover for sesong 7.

 

*Krysser fingrene for knallgod finale*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...