Gå til innhold

Hvilken avis leser du, og hvorfor?


Anbefalte innlegg

Dagbladet. Mest på grunn av kulturnyhetene og til tider debattsidene.

Bergens Tidene. Fordi den virker hakket mer seriøs enn BA.

Sunnmørsposten. Må holde meg oppdatert på hjemstedet :-)

Klassekampen. Jeg er rød og KK er stort sett bra.

Dagens Næringsliv. Hovedsaklig på lørdager pga feature-artiklene.

VG. Fordi det av og til ligger på bordet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aftenposten, økonomi, kultur og sport seksjonene og Dagsavisen leses vær morgen fordi det er de avisene vi får i postkassen. Det hender jeg leser Klassekampen, men bare vis mamma maser om at det er en artikkel jeg må lese, eller at jeg har veldig god tid på morgen kvisten.

 

Dagbladet leses en gang i blandt, leser det når det er her i huset.

Lenke til kommentar

Leser:

 

Aftenposten - pga bred dekning av innenriks og utenriks politikk.VG - fordi det ligger i kantina på jobben.

Rogalands Avis - lokalt se og hør - undercover som nyhetsavis. Ligger i kantina på jobben.

DN - for å følge med i den økonomiske verden.

The New York Times - en sjelden gang (1 gang i uken - på nett) for å vedlikeholde engelsk kunnskapene.

Vårt Land - for å følge med i kristen-norge.

Hugin - lokal stuendtavis ved UIS - fordi den ligger i kantina (og alle andre steder) der.

Lenke til kommentar

Hallingdølen - Må få med meg hva som skjer i hjembygda, kan vite.

Aftenposten (fredag) - I alle fall noen ganger, og av samme grunn som deg. Digger A-magasinet, typografien og alt det der. Dessuten er selve avisa fin, og har veldig bra og inngående stoff om veldig mange interessante tema. Noe Oslo-sentrisk, dog.

Bergens Tidende - Hvis den ligger og slenger på kjøkkenet, vel og merke.

Lenke til kommentar

Aftenposten savner jeg nå som jeg ikke har den lenger... Særlig kulturdelen og Zits. Nå går det i nettaviser, men her synes jeg ikke aftenposten når helt opp - De vil vel at man skal kjøpe papirutgaven. :(

VGnett ser ikke ut, så den dropper jeg som min lille protest mot elendig webdesign. Dagbladet blir vel stort sett nettavisen for meg sammen med ITavisen. Nettavisen skråblikk hvis jeg kjeder meg... Abonnement på Morgenbladet er i kjømda, tror jeg. Litt overlegen motvekt mot alle tabloidavisene. ;)

Lenke til kommentar

Leser Dagens Næringsliv og Finansaviser fordi dette er relevant for min jobbsituasjon, samt at dette er emner jeg synes er spennede. I tillegg leser jeg to lokale aviser fra området hvor jeg bor. Jeg synes det er viktig å holde seg oppdatert på hva som skjer i nærmiljøet. Er som regel innom de fleste nettavisene og, men disse skummes i større grad enn de førstnevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...