Programvare Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Den var vill Noen som har hørt den saken som heter Fantasie Impromptu elns. Råe saker. Har notene i en bok som fulgte med pianoet. edit: Fant den! Endret 9. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Den der var temmelig rå Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Absolutt et av mine yndlingsstykker. Angrer på at jeg ikke besøkte graven til Chopin når jeg var i Paris. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Denne her derimot ser utfordrene ut Skulle gjerne hatt noter på den http://www.youtube.com/watch?v=7t74HRsHhSs Var sågar litt bluesy, den der. For de av dere som liker jazztolkninger av klassiske stykker, anbefaler jeg Eugen Cicero, og særlig albumet Classics in Jazz 1. Han gjør bl.a. en tolkning av Chopins vals i C#-moll der som er helt overlegen. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Den fineste sangen på piano som jeg vet om: Valse d'Amelie. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Ja, La valse d'Amelie eier hardt. Her er orkesterversjonen av den: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
synsing Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Denne har sikkert mange sett, men likevel, en flott samling Zelda-melodier: Lenke til kommentar
Beli Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Nyyydelig ! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Det er vel ingen her som besitter notene til Whiter Shade of Pale av Procol Harum. Vakker sang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Noen her som vet hvor det er mulig å få tak i notene til enten "My heart will go on" av Celine Dion/James Horner, eller "Yesterday" av The Beatles? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har begge... Men finnes jo masse versjoner av de. jeg har f eks 4 forskjellige versjoner av "my heart will go on"... Skulle gjerne hatt den fineste Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Kan dere anbefale meg noen sanger? helst ikke så über-vanskelige. Jeg har for eksempel nettopp lært denne: Fairytale [ noter ] Kongesang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har begge... Men finnes jo masse versjoner av de. jeg har f eks 4 forskjellige versjoner av "my heart will go on"... Skulle gjerne hatt den fineste Ah. Er ingen av dem du har fine? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Kan dere anbefale meg noen sanger? helst ikke så über-vanskelige. Jeg har for eksempel nettopp lært denne: Fairytale [ noter ] Kongesang. Til Elisa av Beethoven går jo fint ann å lære seg etter en god stund. Tusen takk for den sangen! Den skal jeg lære meg! Jeg elsker sånne litt triste pianosanger Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har begge... Men finnes jo masse versjoner av de. jeg har f eks 4 forskjellige versjoner av "my heart will go on"... Skulle gjerne hatt den fineste Ah. Er ingen av dem du har fine? Har bare spilt igjennom den ene Synes den var ganse fin, men har hørt finere pianoversjoner Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 [...]Tusen takk for den sangen! Den skal jeg lære meg! Jeg elsker sånne litt triste pianosanger Apropos triste sanger; hør på denne: Schindler's List (main theme) [ noter ] Den skal læres. : D Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Pianointroen til Uncle Remus av Frank Zappa er orgasmisk. Noen med bedre gehør enn meg som føler for å skrive den ned? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 YES! Har fått fatt på notene til hovedtemaet til filmen Cleopatra fra 1963. Fin, litt trist melodi av Alex North... noen som har sett filmen? Lager en 4-hendig versjon for piano nå, litt artig å krydre med arabiske skalaer osv. Lenke til kommentar
Piano_jente92 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg spiller Schindlers list. den er vanvittig fin, men veldig trist da... ELSKER å spille. har spilt i 7 år, og har lyst til å begynne på musikklinja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg spiller Schindlers list. den er vanvittig fin, men veldig trist da... ELSKER å spille. har spilt i 7 år, og har lyst til å begynne på musikklinja. Såpass. Du spiller bare etter noter eller også på improvisasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå