Gå til innhold

"litt" dyr mage på qxl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det er helt ok at folk med penger til overs kan legge ut 15-30 tusen på en char. Dem med penger bør ha muligheten til å få det lille ekstra. Det er likhet for loven uansett og det er det som teller mest.

 

Og for en person som kjøper en slik char så tar det ikke så lang tid før han lærer seg å bruke den fornuftig. At en som kjøper verdens beste mage forblir verdens beste mage etter kjøp er jo heller tvilsomt, men så lenge personen innen et par mnd klarer å bruke den fornuftig så vil jeg bare si gratulerer med ny char :)

7005835[/snapback]

 

 

Enig og uenig... jeg vil ikke spillt med en som kjøper acount av den grunnen at han sansynelig Suger til og spille, men vis han klarer og oppføre seg og lærer seg charen inn og ut som han skal så greit nok ^^

7005885[/snapback]

Hvorfor er det sannsynlig at han suger å spille? Jeg mener, en mage er en mage i spillet, uansett hvem som har geara den opp.

Lenke til kommentar

Dette er min mage, og dette var en buddy som la den på QXL, vedrørende "Du kan aldri få solgt den for så mye" den er fjernet nå. Og ja, 15k for min kontoen er ingenting :)

 

 

Men ja, som andre sier hadde jeg også heller bare lagt charren "på is" enn å slutte å spille. Takk for alle "han må væra 15 år gammel" kommentarene, Hvis du åpenbart ikke er gammel nok til å lese _ Vuderer_ og selge min mage/war_ (Snakk om pris) Så ville jeg kikket i et speil før du begynner å slenge drit om andre ;)

Lenke til kommentar
Dette er min mage, og dette var en buddy som la den på QXL, vedrørende "Du kan aldri få solgt den for så mye" den er fjernet nå. Og ja, 15k for min kontoen er ingenting :)

 

 

Men ja, som andre sier hadde jeg også heller bare lagt charren "på is" enn å slutte å spille. Takk for alle "han må væra 15 år gammel" kommentarene, Hvis du åpenbart ikke er gammel nok til å lese _ Vuderer_ og selge min mage/war_  (Snakk om pris) Så ville jeg kikket i et speil før du begynner å slenge drit om andre ;)

7006993[/snapback]

 

litt av en "buddy" :D

 

 

neida

Lenke til kommentar
1.

 

fatter ikke at noen selger characteren sin. Hadde ikke orket tanken på at noen spilte på min characters som jeg har nedlagt så mye tid på. Jeg ville heller lagt chars på is, det kan man gjøre så lenge man ønsker. Blizzard sletter ingen "frozen" accounts uten å melde i fra om at den kommer til å bli slettet. (source: Blizz telefon support)

 

2. Fatter ikke at noen vil kjøpe en character heller, hvor er morroa med det. Det hjelper ikke å ha verdens beste gear, når du ikke har snøring på class. Man kjøper ikke bare en character, man kjøper ryktet og "vennene" til characteren og, disse vennene vil selvsagt reporte vedkommende, og blizzard vil definitivt slette den charen (Har selv rapportert en "venn" som solgte sin konto for 1500 på ebay, han ble plutselig borte...

 

:)

7004499[/snapback]

 

1. Jeg var dritlei spillet

Jeg hadde/har andre ting å bruke tiden min på.

Fikk 2500.

 

2. Kjøperen hadde 3 lvl 60s

Ville ha warrior, men orket ikke mer levling

Penger fra sommeren.

Lenke til kommentar
Syntes det er helt ok at folk med penger til overs kan legge ut 15-30 tusen på en char. Dem med penger bør ha muligheten til å få det lille ekstra. Det er likhet for loven uansett og det er det som teller mest.

 

Og for en person som kjøper en slik char så tar det ikke så lang tid før han lærer seg å bruke den fornuftig. At en som kjøper verdens beste mage forblir verdens beste mage etter kjøp er jo heller tvilsomt, men så lenge personen innen et par mnd klarer å bruke den fornuftig så vil jeg bare si gratulerer med ny char :)

7005835[/snapback]

og du kaller deg gamer^^

Så du mener at folk som spiller CS og "har penger til det" skal kunne kjøpe seg bazooka, jetfly og sånna ting? (for og sette ting litt på kanten)

poenget er at folk legger mye tid og sjel inn i karakterene sine. for hva? bli ganka av en grise epic mage som har spilt i 2 uker og har akuratt lært seg hva knappene er til. folk jobber ræva av seg for og få visse ting i spillet for og så se at noen griner til seg pappas visa kort så de kan kjøpe det ute og gjøre en dritt for det. og kjøpe en ferdig epic lvl 60 karater er ikke noe bedre en og skrive in juksekoder så du får alle våpen i GTA. forskjellen er at du spiller i et online spill hvor folk blir pissed off hvis du gjør det.

Lenke til kommentar
Jeg har allerede skrevet det -TO- ganger tidligere i denne tråden at personen heter Sunstorm, og er en human female mage i guilden Decimate på serveren Talvinarr. Herregud, har dere øyne på innsiden av anus?

7003124[/snapback]

 

 

Bare av nysjerrighet, hva er nicket ditt ? ( Regner med du spiller på Talnivarr?)

 

 

Og foresten, å bruke 15k på noe du kanskje bruker flere timer på hver dag over flere måneder er vel ikke SÅ sinnsykt? Fins vel folk som spiller vekk slike summer på ikke altfor kort tid på tipping, spilleautomater osv som egentlig heller ikke har råd til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Jeg har allerede skrevet det -TO- ganger tidligere i denne tråden at personen heter Sunstorm, og er en human female mage i guilden Decimate på serveren Talvinarr. Herregud, har dere øyne på innsiden av anus?

7003124[/snapback]

 

 

Bare av nysjerrighet, hva er nicket ditt ? ( Regner med du spiller på Talnivarr?)

 

 

Og foresten, å bruke 15k på noe du kanskje bruker flere timer på hver dag over flere måneder er vel ikke SÅ sinnsykt? Fins vel folk som spiller vekk slike summer på ikke altfor kort tid på tipping, spilleautomater osv som egentlig heller ikke har råd til det.

7009085[/snapback]

 

Spillte ikke sunstorm på Deathwing før? Og han var vel en av grunnleggerne til World of Northings? Eller tar jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar
Å kjøpe en account  for 15k kan høres mye ut, men imo er tapet større for den som selger pga av all tiden en har lagt ned i characteren.

Ville aldri solgt min character, jeg satser heller på at jeg har viljestyrken til å slutte, når den tid kommer :)

7010217[/snapback]

 

Den er jo null verdt når bc slipper ut..aka nyåret?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Vel vel, når du betaler 15k på et spill lider du av spilleavhengighet og lav selvtillit, det er nå min mening. :)

7010695[/snapback]

 

Eller lommebokfedme.

 

Spilleavhengigheten du påstår at slike folk lider av skjønner jeg iallefall ikke. Ville ikke en spilleavhengig heller levla selv for å... vel, spille mere?

 

Tenk forøvrig på folk som sitter på masse gryn. Det å bruke 15k på et spill for slike blir jo som å dra på restaurant for oss andre. Dyrt, men du følte for å gjøre det.

 

Kanskje vi ikke trenger å være så intolerant bare fordi at blizzard anser slike ting som dette som "ulovlig"? Hadde vi hatt like mange paragrafryttere ute på gata som det er her inne hadde jeg stengt meg inne permanent.

Lenke til kommentar
og du kaller deg gamer^^

Så du mener at folk som spiller CS og "har penger til det" skal kunne kjøpe seg bazooka, jetfly og sånna ting? (for og sette ting litt på kanten)

poenget er at folk legger mye tid og sjel inn i karakterene sine. for hva? bli ganka av en grise epic mage som har spilt i 2 uker og har akuratt lært seg hva knappene er til. folk jobber ræva av seg for og få visse ting i spillet for og så se at noen griner til seg pappas visa kort så de kan kjøpe det ute og gjøre en dritt for det. og kjøpe en ferdig epic lvl 60 karater er ikke noe bedre en og skrive in juksekoder så du får alle våpen i GTA. forskjellen er at du spiller i et online spill hvor folk blir pissed off hvis du gjør det.

 

ja jeg er ekte gamer, men jeg er ikke spes opptatt av å være den beste i noe spill. Jeg er fornøyd så lenge jeg klarer å kave meg opp mot det som regnes som en god og stødig spiller. Klart det hadde vært kult å være best, men jeg jobber ikke med det målet i sikte liksom.

 

Jeg vet ikke hva man kan kjøpe i CS for real life penger jeg, men jeg tror jeg har fått med meg at å være verdens beste CS spiller krever ganske heftig skill som må læres og ikke kan kjøpes for penger.

 

Folk uten pappas penger må som oftest jobbe litt mer for å oppnå noe, men desto bedre er vel følelsen av å ha oppnådd noe om man klarer det.

 

Og wow skill kan jo heller ikke kjøpes for penger, men at man har et bra utganspunkt i en bra geara char er jo klart en fordel.

 

Man skal la tvilen komme tiltalte til gode syntes jeg. Kjøper man en end-game char og kommer med en sakling og grei grunn til hvorfor man eventuelt gjorde det. Samtidig som man prøver å lære seg klassen og ellers ønsker å være hjelpsom og snill i wow ser jeg ingen problemer med å gjøre nettopp dette. En helt annen sak er det jo om personen begynner å skryte uhemmet av at han er rik og derfor er mer verd enn andre og at vedkommende har en kvalmende oppførsel osv..

 

Jeg ser rett og slett ikke problemet med dette i wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...