Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge varer et samleie?

markie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm.. 30-40 min. Noe mer enn det resulterer i at "hun" blir sår.

Dette gjelder jevnlig sex.

Endret av Hodedeler
Skrevet (endret)

Har vært mye diskusjon om hvor gjennomsnitte ligger men er rimelig sikker på at man kom fram til at den lå på ca 2 minutter, avgjørende hvor raskt penisen føres fram og tilbake.

Endret av dicktator
Skrevet

Mange som sier 30-40 minutt her...og trådstarter spør etter hvor lang tid med rent samleie (tipper da han mener ren pounding). Skulle jeg dunke løs på dama i 40 minutter, ville nok den generelle kondisen sagt stopp :p Trekker trådstarter inn alt annet, er det derimot noe annet.

Skrevet
Selve ut-og-inn-delen varer jo ikke mer enn et par minutter.

7026183[/snapback]

feil, det er stor variasjon her. noen kan f.eks. kjøre inn-ut i en time, men dette fører lett til sår mus, selv med glidemiddel
Skrevet

Et par min på ut-og-inn delen? om det er en vanlig runde i senga det er snakk om så tror jeg mange hadde blitt skuffet. kyss klapp og klem (5min) - pounding (2min) - legge seg og sove - end of story: ringer ikke akkurat godt i mine ører.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Har erfart at utifra situasjonen, kan du jo komme når du vil nesten. Hvis du må komme fort, er det bare å øke intensiteten litt, da går det fortere. En "helt-vanlig-dag" vil jeg tro gjennomsnittet er rundt 20minutter. :)

Gjest member-101642
Skrevet

Rundt to minutter. Men dette er individuelt.

Skrevet

Jeg tror ikke verken jeg eller partneren, uansett hvem hun er, hadde orket å føre inn og trekke ut penis i en noenlunde respektabel hastighet i mer enn 20 minutter. Jeg kan ikke tro at noen her holder på i flere timer med ett samleie.

Skrevet

har du fast partner så regner jeg med at den vanligste akten ligger på 10-20 min, snakker man med ny partner så bruker man vel litt lenger tid, dette er uten forspill. vis noen sier dem holder på i 1 time eller mer uten stopp, så tviler ivertfall jeg på det....

Skrevet (endret)

Sex kan vare lenge, men for min egen del greier seg med 10-20 minutter av akten som rent samleie. Slenger man inn litt forspill og leking kan hele baletten i "normale omstendigheter" ta fra 30-60 minutter.

Uansett er ikke klokka noen god indikator på om sexen er bra eller ikke, for de som eventuelt sammenligner det.

Endret av Kong_Tom
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...