warex Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Mange spådde TV2 nord å ned... TV2 hadde ingenting som BF2 Community å gjøre. Yeah right... Hvem ler høyest nå? TV2 Omtale. Til dere som spådde oss nord å ned.... Endret 4. oktober 2006 av warex
~Alex~ Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Greit at dere har mange servere, men miljøet rundt de serverne er ikke noe særlig og jeg vet ikke om noen servere med så mye statshoring og smactarding som TV2 sine. Men dere er flinke til å få spillere inn på serverne, det skal dere ha. Vil heller si battlefield.no "did it", et community bygd på frivillig arbeid som har kommet så langt =) Endret 3. oktober 2006 av ~Alex~
warex Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Vi har et forum (websiden lar ennå vente på seg) som mange besøker hver dag... og folk engasjerer seg i det som skjer i TV2 Communityet. Skal man se at det faktisk er et community og at det er et godt miljø så ma man engasjere seg... stikke innom forumet, kansje stikke innom den public TS'n som TV2 har. Man kan ikke forvente at communityet skal komme til deg... Når det gjelder statshoring og smacktarding så er det like mye av dette på andre communitys. At det på enkelte kan oppleve mye av dette på TV2 må sees i det forhold at vi har extremt mye spillere og mange servere. Man kan heller ikke sammenligne TV2 med BF.no da antall servere og spillere er større hos TV2. Nå har faktisk Battlefield.no trappet ned... de har mindre servere siden de mistet mange spillere. Å det at Battlefield.no er bygd på frivillig arbeide gjelder like mye for TV2. TV2 er bygd av frivillige som bruker av sin fritid, ingen er betalt eller innleid for TV2. Jeg skal ikke rippe opp i hva som ble spredd av gale' fra Battlefield.no forumet når TV2 kom på banen, men TV2 har nå bevist at det motsatte. Personlig så liker jeg Battlefield.no Communityet godt, men jeg spiller ikke på serverene deres. Av den enkle grunn at jeg ikke liker reglene, men jeg disser dem ikke for det. Egentlig så burde hele BF2 Norge være stolte av TV2 og dette er faktisk noe som jeg tror vil bringe mye positivt til BF2 Norge. Endret 3. oktober 2006 av warex
Steina Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det er ..... public TV2 er massive servere, uten regler, og uten admins. Skill-nivået er derfor også lavt, og de trekker til seg flere spillere. Jeg liker ikke Tv2 serverene, pga nesten bare 64player maps, noe som er for kaotisk for min del, smacktarding du aldri blir kvitt, null teamplay siden 90% av laget står å baseraper, selv om vi ikke har noen flagg, og at det tar 20sekunder å restarte en runde. (Tenker da ikke på startdelay)
warex Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Steina... Du vet vist alt. Enkle regler og flere admins enn du vet om Når du snakker om nivået så er det pokker så rart at flere faste BF.no spillere nå spiller fast på TV2.... litt rart at du snakker om lavt ferdighets nivå. Pussig... mener å se at din cde-key er endel brukt inne på TV2 sine servere Ås. Jeg vet det er hardt for enkelte hardcore BF.no å svelge at TV2 klarte det dere ikke trodde eller jobbet for at vi ikke skulle klare. Men we you guys anyway....
Steina Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har jo ikke sakt at jeg ikke har spilt der. Jeg har jo spilt der, ellers har jeg ikke slengt ut utsagn om at det er mye smacktarding ect. Men det er bare 10% av gangene jeg har vært der det har vært admins. Dessuten er det vel ikke snakk om noen battlefield.no vs Tv2.
Howitz Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Fyr opp noen regler å se at de blir holdt. da blir serverne fine skal du se
warex Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har jo ikke sakt at jeg ikke har spilt der.Jeg har jo spilt der, ellers har jeg ikke slengt ut utsagn om at det er mye smacktarding ect. Men det er bare 10% av gangene jeg har vært der det har vært admins. Dessuten er det vel ikke snakk om noen battlefield.no vs Tv2. 6996213[/snapback] Nei, det er ikke snakk om noe Battlefield.no vs TV2, den kampen er over for lenge siden... Men siden TV2 har mye mindre regler enn det Battlefield.no har så vil dem ikke merkes så mye i forhold til hva man gjør hos Battlefield.no. Fyr opp noen regler å se at de blir holdt. da blir serverne fine skal du se 6996222[/snapback] TV2 har regler de og TV2 som mange andre communitys kan aldri klare å ta alle ,dermed så har jo brukerene en fin mulighet i klagemuren der de kan klage på en spiller. Jeg tror at siden antall spillere er så stort hos TV2 så merkes det dertil mye bedre at noen "smacktarder" enn det ville gjøres hos andre communitys.
Steina Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hvem er du egentlig? Har du noe med Tv2 serveren å gjøre i det heletatt?
warex Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Å du skulle bare vist.... Men jeg kan vel kansje ramse opp litt: 1: Jeg var med fra starten, var med å bygge grunnlaget for hva TV2 er i dag. 2: For ca. 3 mnd siden trakk jeg meg tilbake fra stillingen som Admin Sjef, å nå fungerer jeg som forums hore med "know it all" instilling. Så du kan trygt si at jeg har og har hatt mye med TV2 serverene og communityet der. Hvem er du egentlig? Har du noe med Tv2 serveren å gjøre i det heletatt? 6998431[/snapback] Ikke serveren... men de 36 serverene TV2 har i dag. Endret 4. oktober 2006 av warex
FPShooter Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Mange spådde TV2 nord å ned... TV2 hadde ingenting som BF2 Community å gjøre. Yeah right... Hvem ler høyest nå? TV2 Omtale. Jøss, TV2 Nettavisen AS gir TV2 serverene positiv omtale! Nå ble jeg overrasket! [sarcasm off]
Knugo Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg spiller av og til på TV2 serverne. Greit nok med frie tøyler mtp på regler (mindre whine når folk vet at det er få regler), og ikke minst bra ping. Men dere skulle seriøst ha kjørt opp flere 32 eller 20 slots servere. Da ville nok flere av den norske "harde kjerne" spille på serverne -ikke bare Random.dude og Sniper.Ger som det er ett STORT overtall av.
warex Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 At TV2 har for mange 64 servere er jeg helt enig i... men som en konsekvens av at folk har postet i forumet med ønske om div. servere så har vi nå flere inf.only, 16 og 32 player.
El Matador Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 For meg virker det som om TV2 satser ene og alene på å få mest mulig spillere inn på sine servere. Nesten kun 64-maps. Gjør som kent-hugo sier, fyr opp noen 16p eventuelt 32p. Eneste grunnen til at jeg spiller av og til på TV2-serverene er god ping. Ligger på rundt 25.
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er ..... public TV2 er massive servere, uten regler, og uten admins. Skill-nivået er derfor også lavt, og de trekker til seg flere spillere. Jeg liker ikke Tv2 serverene, pga nesten bare 64player maps, noe som er for kaotisk for min del, smacktarding du aldri blir kvitt, null teamplay siden 90% av laget står å baseraper, selv om vi ikke har noen flagg, og at det tar 20sekunder å restarte en runde. (Tenker da ikke på startdelay) Kunne ikke sagt det bedre...
rvenes Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Det er ..... public TV2 er massive servere, uten regler, og uten admins. Skill-nivået er derfor også lavt, og de trekker til seg flere spillere. Jeg liker ikke Tv2 serverene, pga nesten bare 64player maps, noe som er for kaotisk for min del, smacktarding du aldri blir kvitt, null teamplay siden 90% av laget står å baseraper, selv om vi ikke har noen flagg, og at det tar 20sekunder å restarte en runde. (Tenker da ikke på startdelay) 6995538[/snapback] Tulling... Vist faen er det teamplay, men du kan ikkje forvente at teamplayet kjem til deg. Du må ville det sjølv. Tv2 serverene er knall bra synes eg. Eg var litt skeptisk i starten til dei, men den har forsvunnet heilt no. Eineste som irriterer meg er at 64 players serverene er fulle heile tida! Spessielt road to jalalabad osv. Ein anna ting som er litt dumt er at squada ikkje blir med til neste runde. Er med ein gjeng og speler i lag, da er det dumt at man heiletida må mekke squad på nytt.
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Først av alt, så vil jeg gratulere deg med en vakker bump. Når det kommer til teamplay, så synes jeg at jeg beskrev situasjonen på Tv2 ganske greit. Det er ..... public TV2 er massive servere, uten regler, og uten admins. Skill-nivået er derfor også lavt, og de trekker til seg flere spillere. Jeg liker ikke Tv2 serverene, pga nesten bare 64player maps, noe som er for kaotisk for min del, smacktarding du aldri blir kvitt, null teamplay siden 90% av laget står å baseraper, selv om vi ikke har noen flagg, og at det tar 20sekunder å restarte en runde. (Tenker da ikke på startdelay) 6995538[/snapback] EDIT: Jævlig bra at spoiler- og skjul-tag funker på dette forumet da Endret 11. oktober 2006 av Steina
oysfaerg Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg kan ikke forstå annet enn at trådstarter prøver å promotere sin egen serverpark i dette tilfellet, og reklamering er som kjent ikke lov. Tråden stenges
Anbefalte innlegg