Gå til innhold

Spørsmål ang. Play-Asia nettsida

Anbefalte innlegg

Skrevet
Deilig å jobbe på Elkjøp :)

7010316[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? Er det innkjøps priser du hinter til?

Jeg for min del kunne ikke tenkt meg å jobbe som selger på elkjøp.

7010422[/snapback]

Får jo liksom spillet rett i hånda for samme pris som på play-asia :) Slipper unna uten ventetiden som ofte er ett irriterende punkt. Når man er ute etter ett spill vil man helst ha hatt det for en time siden.. Å hva er problemet med å jobbe som selger på elkjøp? Man møter 99,99% hyggelige folk. De andre finner du også andre steder.

7010908[/snapback]

jeg møter 99.9 % dårlige selgere på elkjøp :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan lime inn litt av det jeg skrev til dem: "So if I order the Xbox 360 game 'Saints Row', could I get it for half the

price? Do I have to ask you everytime I order a game, or do you write down

that every time I order a game, I want it for half the price?"

7006176[/snapback]

Hysterisk morsomt! Styrk engelskfaget i skolen, og det fort! :!:

Vel, vel. Det gjenstår å se om denne praksisen tåler oppmerksomhet fra det offentlige. Dersom noen tipser tollavdelinga i Posten tar det nok ikke lang tid før samtlige pakker fra Play-Asia blir stoppet. Det har skjedd før.

Skrevet (endret)
Vel, vel. Det gjenstår å se om denne praksisen tåler oppmerksomhet fra det offentlige. Dersom noen tipser tollavdelinga i Posten tar det nok ikke lang tid før samtlige pakker fra Play-Asia blir stoppet. Det har skjedd før.

7012604[/snapback]

:ermm: håååååper de ikke finner det ut :tease:

men skjer nok snart med tida :hrm:

Endret av hmz
Skrevet (endret)

Har et lite spørsmål... siden spillene er asiatiske, er det fortsatt engelsk tekst/tale (og hva med manualer)?

Og en annen ting, vurderer å kjøpe Loco Roco til PSP'en min derfra. Noen andre som har gjort det (og isåfall hvilken versjon bør jeg kjøpe)?

Endret av Brakara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...