hmz Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hei. Skal kanskje kjøpe meg noen spill på www.play-asia.com nettsida. Men har noen spørsmål: - Tar det lang tid fra du bestiller til pakken kommer til Norge? Evt. til der jeg bor, Stavanger? - Hvordan bestiller jeg? Si for eks. jeg skal bestille G.R.A.W. og MotoGP '06. Skal jeg først sende en mail til play-asia å bestille G.R.A.W. og si at jeg skal ha det for halv pris, for å så bestille MotoGP '06 på samme måte en time etterpå? Eller skal alt bestilles i en pakke? - Hvordan foregår betaling? Betales det via bankkort/visa, eller kan jeg spør om å få postoppkrav? (slik jeg betaler når jeg henter pakken på postkontoret...) Håper noen gidder å ta seg tid til å svare meg, er takknemlig for det! Endret 3. oktober 2006 av hmz
kewell79 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det tar vel ca 8 dager. jeg bestiller altid 1 og 1 spill. Første gangen jeg bestilte sendte jeg mail etter bestillingen, folka er raske å svare. Må betale med VISA eller PAYPAL(men det aner du nok ikke hva er). Postoppkrav er ikke mulig. Det er mulig å bestille med UPS. da får du den levert på 3 dager, men da blir spillet like dyrt som som å kjøpe det her i Norge
hmz Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Okei, men så at det var slik Compatible with Xbox360™ Japanese, NTSC J / Sports på noen av spilla. Var også noen som var Asia osv også. Funker alle de på vanlig Xbox 360? Eller må jeg bestille noen med European? Har dette noe å si?
kewell79 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) MotoGP 06 Ghost Recon: AW du bestiller spill det står "No Region Protection" på Endret 3. oktober 2006 av kewell79
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Når du først har bedt dem sette halv verdi,og dette er blitt bekreftet slipper du å gjøre dette ved neste ordre.
Gorthaur Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Er over tre uker siden de sendte Dead Rising, og pakken er ennå ikke mottatt, så jeg anbefaler ikke lengre denne websjappa til mine bekjente. Lite info å få fra Play-Asia også, selv om de både er kjappe til å svare og hyggelige. Sure penger uansett dersom den aldri kommer.
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Da må du ha vert uheldig. Eg har bestilt 4 ganger derifra og leveringstiden har vert 6-8 dager. Surt om den er rotet bor ti posten da...
Gorthaur Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Virker som om jeg har vært uheldig ja, siden de fleste jeg leser om ikke har møtt på samme problemet. Nå har det likevel skjedd og da opplyser jeg i alle fall de som evt måtte spørre om at dette har skjedd med meg. Ny mail fra Play-Asia informerer nå om at de skal sjekke litt rundt, men må regne med å måtte vente minst 2 uker før de vet noe mer. Jævlig irriterende siden man gleder seg som en drittunge til å få spille Dead Rising.
hmz Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Tror kanskje jeg har klart å misforstått dette ang den nettsida. Skreiv en mail til Play-asia, og fikk svar tilbake at de ikke kunne sette ned prisen eller noe. Men fakturaen kunne de sette ned...sånn jeg forstod det ihvertfall. Kan lime inn litt av det jeg skrev til dem: "So if I order the Xbox 360 game 'Saints Row', could I get it for half the price? Do I have to ask you everytime I order a game, or do you write down that every time I order a game, I want it for half the price?" Fikk svar tilbake: "I am sorry. There may be some misunderstanding. We can only mark a lower value on the invoice and you still need to pay for the full order price." Hmm..noen som gidder å hjelpe meg i å skrive svar til de at jeg vil ha det for halv pris eller hva det var? Er ikke såå veldig god i engelsk, så om noen ville hjelpe meg, ville jeg vært evig takknemlig
Brakara Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du får nok neppe spillet til halv pris. Poenget er å slippe og betale toll, derfor (hvis du spør så) setter de ned prisen på fakturaen for å havne under 200 kr grensa.
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Her har du kategorien for regionsfrie X360 spill. [link] Birger
Mala Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Haha, få spillet til halv pris ja. Herlig!! :!: Dette dkreiv eg: "Is it possible for you to put half price on my invoices if I ordered games etc. from asia-play.com? If so, I wouldnt have to pay unnecessary duty on a commodity."
Dj_Arnleif Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Så visst du skal ha spillet billig så må du sende en mail til dem å spør om det kan sette ned fakturaen. Kan noen hjelpe meg å skrive brevet i tilfelle? Og skal eg sende mailen før eg bestiller spillet?
hmz Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Haha, få spillet til halv pris ja. Herlig!! :!: Dette dkreiv eg: "Is it possible for you to put half price on my invoices if I ordered games etc. from asia-play.com? If so, I wouldnt have to pay unnecessary duty on a commodity." 7006504[/snapback] Hehe, flaut for meg hehe, men jaja får prøve å sende de en ny mail da, der jeg IKKE spør om å få spillet for halv pris, men den invoices BTW, hvor mye ligger dollar på nå? Ser spilla ligger på rundt 39.90 US eller no? Stemmer det at spilla koster opp mot 320 kr? Eller tenker de at da er alt med? (frakt osv? )
Mala Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg? 7006936[/snapback] Svaret er gidt over, eller ihvertfall eit forslag. Man registrere seg først på siden, så sender man mailen. Dette trengst bare å gjøres ein gang. Endret 5. oktober 2006 av Mala
PantZman Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Deilig å jobbe på Elkjøp 7010316[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Er det innkjøps priser du hinter til? Jeg for min del kunne ikke tenkt meg å jobbe som selger på elkjøp. Endret 5. oktober 2006 av PantZman
GreenEye Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Deilig å jobbe på Elkjøp 7010316[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Er det innkjøps priser du hinter til? Jeg for min del kunne ikke tenkt meg å jobbe som selger på elkjøp. 7010422[/snapback] Får jo liksom spillet rett i hånda for samme pris som på play-asia Slipper unna uten ventetiden som ofte er ett irriterende punkt. Når man er ute etter ett spill vil man helst ha hatt det for en time siden.. Å hva er problemet med å jobbe som selger på elkjøp? Man møter 99,99% hyggelige folk. De andre finner du også andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå