Lauritz1 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Heisann! Jeg har nylig kjøpt meg en ny sata harddisk og i går kobblet jeg den opp i pc'en. Alt funket fint til å begynne med, så jeg dro over en stor mengde data på den fra en annen HD som jeg skulle kvitte meg med. Etter dette var gjort kobblet jeg ut alle HD'ene jeg hadde i pc'en og lot bare den HD'en(IDE) med windows være kobblet i, denne formaterte jeg. Etter formateringen så plugget jeg i de resterende HD'ene, begge to er sata. Den gamle sata HD'en funket supert, men den nye var det ikke livstegn i, det sto at jeg måtte formatere den for å komme meg inn på den. Saken er jo at jeg nylig hadde formatert den og dratt over en stor mengde data på den, og om jeg nå formaterer den igejn mister jeg alt!! Noen som har peilig, på hva som har skjedd, eller hvordan jeg kan få dataen tilbake?? Mvh. Marius.
Lauritz1 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 hm.. rart, men jeg la inn SP2, og nå funker HD'en fint, alle filene er der!
trn100 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Sikkert det vanlige problemet med diskstørrelse i SP1 (137 GB). Bra det løste seg
Lauritz1 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 er vel kanskje det som var feilen ja, men den andre sata hd'en som funka, den var 200gb.. :O mystisk ;p men så lenge alt er ved det gode igjen så skal ikke jeg klage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå